05 června 2016

Comeback do výstavního kruhu .....



Tak do téhle rubriky jsem přispívala naposledy v roce 2014
a před tím ještě v lednu 2013. A na téhle výstavě, kterou
jsme dnes absolvovali, jsme byli naposledy 15.6. 2013.
Tak dlouho už jsme se s Bobešem nikde nebyli vystavovat....
Částečně díky ne dobré situaci která zavládla doma, ale hlavně rok a půl
trvajicí nemoci, která se zatím naštěstí! zastavila a tak nám dala šanci
zkusit to zase ve výstavním kruhu. Nějak jsem se ani moc nešířila o tom, že
se na výstavu chystám, protože se už bojím jakéhokoli pozitivního
záchvatu těšení, jelikož vždycky když už jsem si ho dovolila, něco se
ošklivě zvrtlo a my byli zas na začátku se psem který končil na kapačkách.

Dokonce jsem zariskovala tak, že jsem pozvala vety kteří se o Bobeše starali
jako poděkování za to, jak mi ho skvěle kurýrovali a díky nimž jsme se zas
postavili do výstavního kruhu. Ještě večer, když už jsem měla Bobeše
vykoupaného a načesaného jsem měla trochu obavy co mě do rána čeká.
A snad díky tomu či co, se mi podařilo málem zaspat. Naštěstí je výstava
tady kousek v Lanškrouně takže jsme dorazili ještě v časovém termínu.
Jen jsem zapomněla v tom zmatku vzít rodokmen a očkovák. Bohudík
(ale i bohužel, protože tohle by se mělo sakra kontrolovat) nás bez
problémů pustili. Bobeš zvládnul všechno se svým obvyklým stoickým klidem
(narozdíl od manžela, který byl šíleně nervní, pořád mě buzeroval a
pořád mu něco vadilo) a že jsme, ač jediný dandík na výstavě, dostali jen V1
bez všech titulů je pro mě největší vítězství. (tak jo, jsem trochu zklamaná)
Vždyť kdo by ale ještě v lednu, kdy vážil místo 12 kg jen 7 , a byl jak chodící anatomický
atlas psí kostry věřil tomu, že v červnu bude zpátky ve výstavním kruhu ......
Dokonce i veterinář kvůli nám posunul ordinaci a přišel se podívat
a sakra se divil když Bobeše viděl Mrkající




25 komentářů:

  1. Bobeš je velký fešák a podle fotek kliďas.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: On je nejspokojenější když se může zubit na kolemjdoucí a užívat si jejich pozornosti. prostě Narcis jak noha   

    OdpovědětVymazat
  3. Bobeš je frajer, jsem ráda že se mu dobře daří a hezky se usmívá Je vidět, že si to užívá

    OdpovědětVymazat
  4. [6]: Hele on moc dobře ví jakou pozornost vzbuzuje a taky si to nadmíru užívá ....   

    OdpovědětVymazat
  5. To je skvělý úspěch, Vendy, důležité je, že se Bobeš mohl po delší době "vystavit".

    OdpovědětVymazat
  6. Vendy, gratuluju vám oběma, tobě i Bobískovi, že jste to zvládli.

    OdpovědětVymazat
  7. No, vidíš, zase máš radost ze života a pro co žít....Blahopřeji!!!!

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to moc gratuluju, nejen k dobrému zdravotnímu stavu, ale i k pěknému umístění po tak dlouhé době.

    OdpovědětVymazat
  9. [11]: Tady jsem se setkala poprvé za t roky co vystavujeme s rozhodčím, který i když byljen jediný přihlášený pes v rase, dal jen V1. Většina jich dala všechny tituly i BOB (nejlepší pes plemene) a to byli kolikrát o dost horší. Tenhle je prostě tak přísnej že dal jen to V1. Podle něj musí být pes v naprosto špičkové fyzické i výstavní kondici pokud by mu měl přiznat nějaké tituly.

    OdpovědětVymazat
  10. MarijaKes6/6/16 15:07

    Vendy, zvládli jste to výborně, Bobesovi i tobě velká gratulace. To je tak vždycky, když se člověk na něco těší, tak se semele něco nemileho a nedopadne to.

    OdpovědětVymazat
  11. oprava : námět na foto

    OdpovědětVymazat
  12. Tak to je fajn, že je Bobeš v dobré kondici.

    OdpovědětVymazat
  13. Byl jediný svého plemene, tak o nic nejde. Ten rozhodčí byl asi zamindrákovanéj, že takového krásnéhoé psa nemá. Tedy Drak mne rozesmál a Tlustjoch si musel přisadit- prý plyšák. Ale směju se ještě teď. On je opravdu vzorkem na miláčka plyšáčka. To jeho zubení je ohromné. Má z lidí legraci, asi.

    OdpovědětVymazat
  14. Dobrá práce, gratuluju! Tak teď už jen vše dobré.

    OdpovědětVymazat
  15. [15]: Tak to moc děkuju za avízo, doufám že nezapomenu. Vloni to neměl si kdo vzít na starost tak se nic nekonalo, a tak jsem se letos ani nepídila.

    OdpovědětVymazat
  16. [16]: Ten rozhodčí je jeden z mála,který opravdu přísně posuzuje psy. A jelikož tituly nejsou nárokové, opravdu nemusí udělit a taky využil svého práva a neudělil, žádný s titulů.

    OdpovědětVymazat
  17. [20]:Měl ho Dandík chytnout za nohavici a zatřepat...

    OdpovědětVymazat
  18. Vendy, článek už jsem viděla dávno, ale až nyní se dostávám ke komentářům. Mám velkou radost, že se Bobeš zotavil natolik, že se mohl ukázat zase na výstavě. moc mu gratuluju a vlastně i tobě, protože si vzpomínám na ty tvé probdělé noci a trápení a bojovali jste velmi statečně. Bobešovi i tobě to sluší a radost měl určitě i veterinář, vždyť je to skvělé vidět ten úspěch v léčbě na vlastní oči a také si ho tak trochu prožít jinak než jen v ordinaci. ještě jednou blahopřeji.

    OdpovědětVymazat
  19. [22]: Veterinář se opravdu divil a byl nadšený, jen ve čtvrtek se pěkně opotil když nás viděl v čekárně. Nevím co kde a kdy se zas Bobešovi podařilo, ale ve středu v noci už strašně špatně chodil když jsem ho po návratu z hospody byla venčit a ve čtvrtek už se pomalu nepostavil zase na zadní. A manžel ve čtvrtek odjížděl pryč, tak nás ještě před odjezdem hodil k vetovi. Zatím dostal prášky, lepší se, ale furt to je dost na nic.

    OdpovědětVymazat
  20. Je vidět, že Bobeš je soutěžní typ a zúročuje zkušenosti :)

    OdpovědětVymazat
  21. [24]: To má po tátovi. Jenže teď už zas momentálně má problémy s chůzí. Z ničeho nic mi skoro zas přestal chodit a má problémy se zadníma packama. Přitom na páteři žádný nález není. Už jsme absolvovali hodinu a půl Dornovy metody, trochu se to zlepšilo ale stále má ty zadní packy jak po obrně.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....