27 května 2016

Konečně jsem na to přišla ......



Po dotazu na blog.cz co by mohlo být za tím, že dříve
mi šlo pracovat na tabletu s blogem a teď ne, se mi dostalo odpovědi
od samotného Standy abych si zkusila změnit prohlížeč. A hle! Ono to pomohlo....
Takže teď konečně můžu psát vesele i z tabletu. Nakonec jsem s odpovědí dopadla
líp než Čerf. Mě aspoň Standa odpověděl ..... ale jak je vidno už podruhé mi spadl
prohlížeč a tak to asi nebude žádná sláva. Pokud se nenaštvu, a nehodím tablet
do pryč tak možná dopíšu i to co mám dneska v plánu. A to je další pražské putování.
Od Strahovského kláštera jsme se konečně po posledních zato nejkrutější ch schodech
dostali k Petřínské rozhledně. Tady se to hemžilo všemi možnými středověkými bojovníky
a kostýmy. Nějak jsme nemohli rozklíčovat co se děje, až na cestě z Petřína jsem zjistila
co se tam vlastně dělo. Mistrovství světa ve středověkých kontaktních soubojích. Jenže
to nikdo z nás nevěděl a tak jsme přišli o zajímavou podívanou....
Mě ale zaujal bublinář který pro obveselení dětí předváděl svoje umění .















Aréna kde se všechno to klání odehrávalo. Mrzí mě, že jsme to nezjistili dříve
Podívaná to mohla být velmi zajímavá

A na závěr ještě pohled na krasavici rozhlednu


Trochu zblízka ....

21 komentářů:

  1. Bublinky jsou hezké a vidíš, psát ti jde, tak tablet nevyhazuj. Jo, rozhledna je rozhledna a v máji focená- paráda.

    OdpovědětVymazat
  2. Bubliny jsou nádherné, Vendy, těm bych taky neodolala.

    OdpovědětVymazat
  3. Přeji krásnou neděli, fotečky krásné, bubliny jsou povedené

    OdpovědětVymazat
  4. A jaký prohlížeč se ti na tabletu osvědčil?

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělá šermířská akce a kouzelné bubliny! Jsou zachyceny opravdu krásně, líbí se mi ty odrazky v nich.

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: stejně to ještě není ono. Viděla jsem mnohem hezčí bublinove fotky.Ta akce mne štve že mi utekla, nemít furt ten těžkej batoh tak jsem se otočila a vrátila se tam, ale už jsem toho mela od rána dost a dost.

    OdpovědětVymazat
  7. [4]:jedu přes Firefox. Asi to není sport z nejlehčích a o zranění taky asi není nouze.

    OdpovědětVymazat
  8. Aspon raz do roka som musel byt v Prahe. to je velakrat, ked to spocitam. Na Petrine a n a "Eifelovke" som este nikdy nebol, diven...

    OdpovědětVymazat
  9. A jaký tedy nyní používáš prohlížeč. Já mám na mobilu Chrome a zatím je to OK. Ale je fakt, že články jsem nepsala. Ale už se mi stalo několikrát, že jsem si sama v rámci hledání nějakých informací přešla v jednom okně na jiný odkaz a článek se mi ztratil. Proto nyní používám na blogu průběžné ukládání. když se cokoli stane, co jsem vytvořila je zálohované v rozepsaných, jen možná malý kousíček chybí. Ale psát znova celý článek je na mrtvici.

    OdpovědětVymazat
  10. [9]:Už jsem to psala Milošovi, Firefox Beta pro systém Android.

    OdpovědětVymazat
  11. Na tabletu mi padaj veškeré prohlížeče, sotva jen vlezu někam, kde je víc obrázků

    OdpovědětVymazat
  12. Vendy, to mistrovství světa v HMB se na Petříně konalo už podruhé a opět se na něj kvalifikoval náš zet'. Dcera tam byla od pátku do pondělí, kdy byl konec.

    OdpovědětVymazat
  13. [12]:A na tvuj koment jsem cekala, ze mi k te akci urco reknes vic. Kdyz jsem videla pak ty plakaty, napadlo mne ze tam mozna budes s vnuckama a ze tam urco budes mit syna...

    OdpovědětVymazat
  14. Wendy dlouho jsi nebyla na mém blogu, děkuji ti moc za tvůj dnešní krásný příspěvek - krásnééé!

    OdpovědětVymazat
  15. [14]:Já k tobě chodím pořád, jen někdy nenechám stopy.

    OdpovědětVymazat
  16. [11]: no ono jsem to tím článkem zakřikla.Když mi podvakrát i se zapnutým ukládáním zmizel článek ze dvou třetin napsaný,  nechala jsem všech pokusů a vykvákla se na to.....

    OdpovědětVymazat
  17. [15]: Tak to jsem ráda.

    OdpovědětVymazat
  18. Bubliny jsou překrásné, takové fotky mám strašně ráda, přímo cítím tu jejich lehkost, se kterou plují vzduchem a pak jsou najednou pryč. Ale i ten barevný mumraj musel být zajímavý a pěkný.

    OdpovědětVymazat
  19. [18]: No určitě to bylo zajímavá akce, obzvlášť zajímavé bylo vidět japonského samuraje jak popíjí české pivo z plastového kelímku . Bubliny taky miluju.

    OdpovědětVymazat
  20. Bubliny vypadají jako vánoční koule. Na tabletu psát nebude asi žádná velká sláva.

    OdpovědětVymazat
  21. [20]: Nejde tak ani o to psaní, tak jo, ten našeptávač je někdy k zbláznění, ale šlo o to, že jsem se nejdřív nemohla vůbec přihlásit, to se vyřešilo změnou prohlížeče, ale pak mi zas ten prohlížeč pořád padal protože mobilní internet prostě stojí u nás na chatě za vyližprd.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....