18 ledna 2016

A maluju a miluju, a miluju a maluju ....


Jak se mi tenčí zásoby v archívu, beru zavděk
kdejakou pitomostí. Jako třeba tím vymalováváním. Je fakt
že art terapie mají něco do sebe, a i když se někomu může zdát
vymalovávání si obrázků ve věku zralém jako infantilita a známka demence
je to velmi uklidňující a už je to brané dokonce jako oficiální terapie. A navíc
jsou na trhu ke koupení i speciální seniorské omalovánky. Já si
vystačím s netem a předlohami které si tam stahuju. Má to tu
výhodu, že když mám náladu na fantazijní barevnost, stáhnu si
něco takového kde se to dá, když mám chuť víc na realistické
barevnosti, stáhnu si zas něco jiného, nebo si dám tu mou
knihu. I když musím přiznat, že ta teď chudinka zahálí
protože jsem se teď spíš zamilovala do opravdu jemných
detailů .....

















18 komentářů:

  1. Moc pěkné Použilas pozitivní barvy,

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Tak zatím nějak to jde..... uvidím dál.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná terapie i barvičky, moc se ti to povedlo!

    OdpovědětVymazat
  4. Tohle je krásné, vše, co děláme pro radost, uklidńuje.

    OdpovědětVymazat
  5. [3]: Omalovánky sice zahánějí stres ale tedy ten stres když pak člověk platí za nové pastelky je hodně velkej . Dneska jsem vlezla do kohinorky a nechala tam za pár pastelek 90 Kč. Jenže ten pocit! Ta vůně!! Ty barvy!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Vendy, tohle je ta nejlepší terapie. Obrázky jsou krásné, veselé a hodně pozitivní.

    OdpovědětVymazat
  7. Opět se potvrzuje,že když tě něco baví, tak to dotáhneš k dokonalosti. Krásná práce

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to už jsou skutečná umělecká díla. Úžasné motivy, velmi jemná precizní práce, výborná volba barev a to všechno dohromady vytváří přímo fantastickou podívanou. Kůň, sova, kotě, ptáčci... všechno je to krásné a nesmírně příjemné na pohled. Nevidím v tom nic infantilního a nebo jsem zrovna tak infantilní, ale v tom případě je mi potěšením a ctí.   

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: Teď mám ještě hotovou lištičku.I když ty spolu s kočičkama, veverkou, motýlem, sovou,mořskými panami a dámou šla do dětského pokoje k dvěma princeznám. Já je tady syslit nehodlám, a dětský pokoj zatím taky nikde není .Úplně mi stačí ty mandaly ....

    OdpovědětVymazat
  10. [6]: Tak já zatím jedu jen tohle. malovat neumím....

    OdpovědětVymazat
  11. [7]: No někdy to až přeháním s tím že se mi to líbí a baví mne to, na úkor jiných věcí.

    OdpovědětVymazat
  12. [9]:Jo, to přesně mě napadlo, že ty obrázky by byly i krásné dekorace na zeď. To je moc dobře, že udělají radost ještě někomu jinému.

    OdpovědětVymazat
  13. Ty ses do malování, resp. vybarvování, pěkně vložila, Vendy!

    OdpovědětVymazat
  14. [12]: Tak mám určitý úmysl s těma mandalama.

    OdpovědětVymazat
  15. Krásné kresbičky. Jste talentovaná

    OdpovědětVymazat
  16. [16]: Ále kdepak, jen na barvy a jejich kombinace to jsou stažené vymalovánky pro dospělé z netu

    OdpovědětVymazat
  17. Pěkné omalovánky. Ta koňská hlava je hodně zajímavá.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....