30 prosince 2015

Předvánoční východy.....



Po dva dny které předcházely Štědrému dni tady
byly dost neobvyklé východy. Na tuhle barevnost jsem tady zvyklá
spíše ze západů, východů v takhle pekelném vybarvení jsem tady moc za těch pětadvacet
let nezaznamenala. Bohužel jsme každé ráno jezdili s Bobešem k vetovi
na injekce a tak jsem neměla moc času na to vyběhnout někam
kde by mi nepřekážely dráty, domy apod. Takže jsem jen cvakla
pro zdokumentování tu plamennou krásu .... tu ze střešního
okna, tu zas pár metrů od domu .....


22.12.2015





23.12.2015













14 komentářů:

  1. Nádherná obloha a jak se odráží ve vodě

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné fotky....ani ty dráty tomu až tak nevadí.

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Já jsem na ně zvyklá spíš ze západů, tohle je tu vážně minimálně.

    OdpovědětVymazat
  4. Moc se mi líbí ty vodní, zvlášť ta poslední.

    OdpovědětVymazat
  5. Předposlední fotografie je úžasná, jak se to odráží ve vodě

    OdpovědětVymazat
  6. Jsou skvělé, Vendy, až na ty zatr dráty, ale ty ti odpustím, protože vím, že nemáš jinou možnost.   

    OdpovědětVymazat
  7. Bezvadný je čtvrtý snímek zespodu, kde na nebi visí prohnuté žhavé lano :)

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: No, mohla jsem si dát tu práci a něco vymazat, ale nechtělo se mi .....

    OdpovědětVymazat
  9. Krásná svítání a parádní barvičky

    OdpovědětVymazat
  10. [10]: Já už jsem mazání drátů vzdala.

    OdpovědětVymazat
  11. [12]: Když mám náladu tak mažu. A nejen dráty. U toho pfka jsem vymazala stín nad tím velkým  zvonkem který dělaly hodiny na zdi. Chtěla jsem tam mít jen ty stínový zvonečky. Někdy mažu odlesky v objektivu a podobný drobný neduhy.

    OdpovědětVymazat
  12. [13]: Tak to já občas taky, někdy se to fakt musí.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....