05 prosince 2015

Od všeho něco .....


Z hrůzou zjišťuji, že mi fotek valem
ubývá ale pomalu přibývá. Poslední dobou jsem focení zanedbávala, protože
jsem tvořila vánoční dekorace jak si kdo objednal a nebyl čas na to ještě
někde lítat s foťákem či jsem si hrála s další věcí které jsem docela
propadla, a to antistresovým omalovánkám pro dospělé. Ale o tom bude
samostatný článek. Takže dneska si dáme fotky letem světem z různých
časových úseků jak mi zústávaly nepoužitelné do jiných článků. Ale
bez fotek ještě opravdu úplně nejsem, stále ještě je v záloze mé
foto beze slov.



Další a další místa na mýtinách si pro sebe zabírají náprstníky
a vytvářejí takovéhle krásně zelené přízemní růžice listů.


Jetelíček který si nějak popletl čas kvetení. Konec listopadu
asi není jeho obvyklý čas.


Následující dvě fotky jsem fotila do mého projektíku v klubu Rychlovka.
Ta se konala 11.11.15 a fotky dostaly název " Co kvete a nemělo by na sv. Martina"
První je rozrazil klasnatý


A druhou určitě poznáte. Fialka neboli Violka vonná.
I když tahle je trochu takový mrzáček.


Pastýřské zátiší





Zátiší pařezové


Tak a to by byla první mišmašová série .....

29 komentářů:

  1. Nádherné fotky a parádně vybrané momentky přírody Pro mě nejmilejší ovečky a pak fialka mezi balvany

    OdpovědětVymazat
  2. Pastářsé zátiší je pěkně vyvedené.

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Vždycky když už si říkám že se něco vyvrbí tak to padne....i tobě hezký advent

    OdpovědětVymazat
  4. Já bych brala ten jetelíček...   

    OdpovědětVymazat
  5. Vendy, dcera taky propadla antistresovým omalovánkám, koupila jsem jí je na vánoce i s pastelkami, ať je nemusí brát vnukovi Zatím si je stahuje z netu Určitě ji udělám radost

    OdpovědětVymazat
  6. Už jsem na tom jako ty, Vendy.

    OdpovědětVymazat
  7. Mooooc pěkný "fotkový mišmaš":   

    OdpovědětVymazat
  8. [6]: Kvetl a možná že ještě kvete. A to už přežil i ty první mrazy, měla jsem ho tady jak byl ojíněný. Je letos přesazený a krásně se mu dařilo.Kdybys měla zahrádku tak bych ti na jaře poslala, mám ho v truhlíkách zasázený co se mina záhoně vysemenil.

    OdpovědětVymazat
  9. [5]: Mě je koupila dcera, tedy ještě přesněji, koupila mě i sobě. A udělala jsem si radost pořádnejma akrylovejma pastelkama. A tak místo vyrábění pro změnu vybarvuju

    OdpovědětVymazat
  10. Už by to chtělo sníh, abys měla zase co fotit, ale tyto fotky jsou pohlazením na duši i když podle ročního období poněkud nepatřičné.

    OdpovědětVymazat
  11. [10]: No i když sníh nemusím, párkrát už jsem se přistihla při myšlence že než to bláto a hnusno tak snad raději ten sníh....

    OdpovědětVymazat
  12. Zrovna včera jsem si říkala, že takhle zelená tráva u nás snad nebyla ani v létě .

    OdpovědětVymazat
  13. [12]: To máš pravdu i teď je na zahradě zelená jak brčál!

    OdpovědětVymazat
  14. Moc pěkné "zbytky"!   

    OdpovědětVymazat
  15. [14]: No jo, jak má člověk nějakou honičku, nebo je nemocný tak to stojí s koníčkama za prd. Pak do toho přijde hnusný počasí a je to v háji. Do ničeho se nechce. Já letos neudělala žádný obrázky z Prahy, prostě to nevycházelo abych se dostala na chatu. Za celý rok jsem tam byla letos jen pětkrát! A ještě vždycky třeba jen na víkend nebo zas bylo práce až nad hlavu a už nebyla síla se sebrat a jet do města fotit.

    OdpovědětVymazat
  16. moc se mi líbí pastýřské zátiší!

    OdpovědětVymazat
  17. Pastýřské zátiší a pařezové se mi líbí nejvíc.

    OdpovědětVymazat
  18. Nejhezčí jsou ovečkové!

    OdpovědětVymazat
  19. [8]: Mrňavou zahrádku mám, Vendy, ale místo na kytky žádné. Stejně ti ale děkuji za nabídku.

    OdpovědětVymazat
  20. Jetelíček a tolik krásy a fialka se také hlásí o místo na Slunci :)

    OdpovědětVymazat
  21. Rozrazil klasnatý je krásná kytička. Já znám jen rozrazil rezekvítek a ten se nemá trhat, protože pak by přišla bouřka.

    OdpovědětVymazat
  22. [21]: Tohle je zahradní rozrazil, navíc je i v bílé, světle a tmavě růžové,fialové a modré. Pokud mi nezmrzne, mohla bych ti na jaře pár sazenic poslat. Není to náročná rostlina a brzy udělá krásné trsy.Navíc jí milují včely.

    OdpovědětVymazat
  23. [22]: No tak to ti tedy přeji, aby nevymrzl. Budu ráda.

    OdpovědětVymazat
  24. [23]: Myslím že by mohl vydržet, mám ho nasázený v truhlíkách co jsem ze záhonu vytahala sazeničky ze semínek která se tam vysela sama, už je v nich asi třetím rokem a zatím každou zimu (no spíš nezimu) přežil

    OdpovědětVymazat
  25. Já jsem moc zvědavá na ty pivoňky. Moc bych si přála, aby tobě, Světlušce i mně vyrostly. ještě nikdy jsem je nepřesazovala. na původním stanovišti krásně kvetly snad 30 let. Nechala jsem je tam i nadále, jen jsem odebrala a zasadila na další místo. jestli jsem to nepokazila, budu nadšená, protože tyhle kytičky snesou i sušší období a kvetou krásně. A vlastně jsou to takové bezúdržbové krásky.

    OdpovědětVymazat
  26. [25]: Já počítám s květy až tak za dva roky, ona je na tohle pivoňka háklivá pokud nejde do země z kontejneru. Pivoňky všeobecně mám ráda, na záhoně alespoň je celý rok něco zeleného když odkvetou. A starají se sami o sebe, to je pravda!

    OdpovědětVymazat
  27. [26]: Tak dobře, že to vím, že mohou kvést později. Ale ono se to pozná, jestli je rostlina v kondici, i když nepokvete hned.

    OdpovědětVymazat
  28. [27]: To ano, určitě. Jen na ty květy se nemůžeš spolehout hned v dalším roce po přesazení. Zatím jsem to tak měla vždycky. Něco jiného bylo když jsem sázela rostliny zakoupené v kontejnerech, třeba tady v Litomce na výstavě. Tam mi kvetly hned druhým rokem, ale také ne všechny a ne nijak bohatě.

    OdpovědětVymazat
  29. Vendy fotečky jsou moc krásné. Jo,jo, mě v listopadu začaly kvést venku primulky a sedmikrásky.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....