07 prosince 2015

Od všeho něco podruhé .....



Dneska jsem vyrazila do města kvůli zhotovení brýlí č. 2, na čtení a na ruční práce.
Původní záměr nechat si zhotovit multifokály jaksi zkrachoval na ceně
a tak musím vzít opět za vděk trojemi brýlemi. Ještě že ty na televizi
potřebuji jen málo, takže si na chatu můžu pořídit nějaké z marketu
abych nemusela cestovat s těmi třemi krabičkami. Už ty dvě jsou
na mou hlavu děravou dost. A jako vždycky jsem sebou měla foťák
abych mohla lovit adventní fotky a vánoční stromy. A jako již po ixté,
vytáhnu foťák z kabelky abych zjistila že je zcela vybitá baterie.
Včera jsem ho asi po stažení fotek zapoměla vypnout a ráno
opět již po ixté zapomněla zkontrolovat. Asi bych měla začít hledat
ne sebe, ale svou paměť, která se vydává na stále častější výlety
někam mimo mou hlavu. Aby se časem nestalo že tedy nenajdu ani sebe
ani cestu zpátky domů .....

A tak dnes vás čeká druhá dávka obrázků od všeho něco .....


Adventní předvčerejší sluníčková ......


...... a k ní i druhá, focená hned po ní


a zas příroda ..... vida, tu jsem mohla klidně poslat do
Rainbow na zlenožluté zadání .....


Péřovník pštrosí, focený koncem listopadu ..... zelený jak smaragd



Sušinková


a druhá sušinková


odrazoffka potoční


Pařez druhý


A nakonec zvířátka..... přišli na to, že střecha hřeje!








18 komentářů:

  1. Fotky plné slunce a kontrastních barev Péřovník pštrosí vypadá opravdu jako prachovka z pštrosích per Název vůbec neznám a říkám všemu kapradí Bez baterek ve foťáku je téměř vždy manžel, ale má výhodu, že si může koupit na cestách jiné nebo je může mít v zásobě ( to se opravdu stává ojediněle ), já jsem dostala foťák na nabíjení, což je katastrofa - po hodině focení mně zcípne a nemám kde nabít.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Když jsem měla ten předchozí foťák tak jsem si taky mohla koupit čtyři tužkové baterky, ale tady je bateriový paket který se nabíjí. Mám dva, na střídání, ale jak říkám, hlava děravá si ani nezkontroluje ani nevezme druhou náhradní sebou..... materiál jsem nekupovala, jen jsem si nechala dělat druhé brýle.Tentokrát to bylo en a jen kvůli nim ta cesta.

    OdpovědětVymazat
  3. Jůůů, psi na střeše!   

    OdpovědětVymazat
  4. Druhá sušinková se mi moc líbí,ale i ty ostatní jsou povedené

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: Tak střídavě. Ale to jsou obrázky z různé doby, povětšinou jsem měla štěstí že bylo krásně.

    OdpovědětVymazat
  6. [3]: Oni mají už konečně výběh po celé zahradě protože ji majitel oplotil a tak objevili kouzlo teplé střechy. Dal by se parafrázovat název Kočka na rozpálené plechové střeše na Psi na rozpálené azbestové střeše.....

    OdpovědětVymazat
  7. Pěkná směska. Pro mne multifokály nejsou ani vyrobitelné, natož, aby měli výrobci připravenou cenu.

    OdpovědětVymazat
  8. Ta skleněná skříňka s hvězdičkami je pěkná, co to vlastně je?

    OdpovědětVymazat
  9. [9]: Ta skříňka, jak říkáš, tak to je prosím lucernička na čajovou nebo menší normální svíčku..... Pak mám ještě jednu, ta je na půlmetrovou svíci

    OdpovědětVymazat
  10. [8]: Aha, a to máš co za problém? vysoké dioptrie?

    OdpovědětVymazat
  11. [12]: Jéžiš! A to ještě děláš takový nádhery .....

    OdpovědětVymazat
  12. [13]: No na počítači to jde. mám veliký monitor, ale na to vyšívání už je to horší. Ale to je horší kvůli věku. Vždycky jsem měla hodně dioptrií, narodila jsem se s těžkou vadou, ale brýle to řešily, dokud se ke stáří zrak nezačal stávat dalekozrakým. myslela jsem si, že se krátkozrakost s dalekozrakostí začnou vyrovnávat a budu mít méně dioptrií a jedny brýle.  ale nikoli. Musím mít brýle na blízko i na dálku. Ale nyní v létě mi dělal optik brýle nové a hrál si se mnou hodinu v laboratoři. takže nyní vidím docela výborně. jen na ten počítač a ruční práce si beru brýle na čtení.

    OdpovědětVymazat
  13. V té lampě by mohl být Aladin.

    OdpovědětVymazat
  14. [15]: Zkoušela jsem, ale nic ....ani džin, ani Aladin

    OdpovědětVymazat
  15. Hafánci si našli super místo ). Prostě žádný béčka, no ;).

    OdpovědětVymazat
  16. Psíčci jsou nejlepší, ale všechny jsou moc krásné.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....