23 prosince 2015

Když už je taková netradiční zima .....

21 komentářů:

  1. Venkovní zahrádka restaurace?

    OdpovědětVymazat
  2. Mohla´s tam dosoftit nějaký ten rampouch...

    OdpovědětVymazat
  3. [3]: I mého, jen by mohlo být trochu sušeji, ale zase po letošku je to potřeba. Tak spíš kdyby aspoň trochu přimrzalo. I tobě krásné svátky

    OdpovědětVymazat
  4. chybi mi snih a zima. to sou houby vanoce, kdyz de clovek po ulici v mikine a kolek kvetou snezenky nebo co to bylo za bilou chamrad v ty zeleny trave! podvod! chci normalni vanoce!

    OdpovědětVymazat
  5. [1]: Ta je otevřená celoročně. To je v Litomyšli pod zámkem a na mne to působí jak ty restaurace v malých francouzských městečkách nebo vesnicích. Má i krásný název. Malý svět.

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: Ale? Ty žiješ? Je pravda že spešl včera bylo i tady u nás v Opičích horách na krátkej rukáv a na sluníčku to hřálo o stošest. Mě to vyhovuje, ale radši bych byla kdyby bylo mírně pod nulou. Klidně i bez sněhu. Vánoce jsme už dávno zrušili a tak mi tohle nevánoční počasí vůbec nevadí.Teď momentálně je za okny hustá mlha a tak nevím co se z toho vyklube. Jestli sluníčko nebo šedo a zataženo .....Tak hezký svátky ti přeju

    OdpovědětVymazat
  7. To je teda ohromné, Vendy!

    OdpovědětVymazat
  8. [9]: No tak den před Štědrým tady bylo naprosto nádherně a luxusně teploučko, na sluníčku se dalo sedět bez bundy a když už si jí člověk vzal, tak stačila jen šusťákovka. Tudíž takové posezení venku by bylo úplně super. Navíc v Litomyšli je o dost tepleji než tady. Včera když přijela na oběd dcera tak se smáli co tu máme za Sibiř, že u nich za kopcem je 10°C a u nás jen 5°C

    OdpovědětVymazat
  9. [10]: Ty si v takovém počasí lebedíš, co?

    OdpovědětVymazat
  10. [11]: Docela jo, i když nějaké ztuhnutí té rozmáčené země bych ovšem brala. Kdo v tom má pořád klouzat .....

    OdpovědětVymazat
  11. [12]: Já měla dneska bláto až na hlavě!

    OdpovědětVymazat
  12. [13]: To je to co mi vadí.... Zbytek se mi docela zamlouvá . Včera když jsme jeli k dceři na návštěvu, ukazoval synův teploměr v autě 21 °C. Je pravda že mu svítilo sluníčko přímo na čidlo teploměru, ale i při jízdě to bylo 17°C a poté v Litomyšli 13°C.

    OdpovědětVymazat
  13. [14]: Včera bylo opravdu nádherně, Vendy, zato dneska jsme pořádně vymrzli.

    OdpovědětVymazat
  14. [15]: Já tedy nevím kolik bylo včera v Praze, ale je fakt že jsem chodila s kabátem rozepnutým a bylo mi dost teplo. Nejvíc mne ovšem dostaly mamininý rozkvetlý petrklíče a měsíčky.....

    OdpovědětVymazat
  15. [16]: V Praze je tepleji, než jinde.

    OdpovědětVymazat
  16. [17]: Od včera taky už začalo mrznout.

    OdpovědětVymazat
  17. [18]: My měli dnes ráno -5°C, ale už zase hlásí oteplení, to je děs!!!

    OdpovědětVymazat
  18. [19]: Já už se směju jak vždycky začnou zasněžvat a ono jim to za pár dní sleze přioblevě. Asi by měli na horách začít vymýšlet jinou zábavu, sníh není a nebude a bude to horší a horší. Třeba by mohli udělat sjezdovky z igelitu a plácat na ně mejdlovou pěnu aby se v ních dalo klouzat!

    OdpovědětVymazat
  19. Krásné verše, Hani, to je důstojné a milé rozloučení se starým rokem a přivítání roku nového.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....