16 října 2015

Kdysi na jaře III ......


A ještě vyluštění hádanky kterou jsem vám předložila
ve zdejší rubrice Beze slov. Samozřejmě měli pravdu ti z vás
kteří tipovali kůru stromu. A ještě přesněji kůru z buku.
Však jsem říkala že to není nic těžkého Mrkající

11 komentářů:

  1. Měla jsem na mysli buk, Vendy, ale netroufla jsem si to napsat, protože mám ustavičně pochybnosti.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak kůru jsem neuhodla......raději jsem nic nenapsala

    OdpovědětVymazat
  3. Se mnou to bylo némlch to samé. Ten strom je krásný- myslím záběr na něj.

    OdpovědětVymazat
  4. Málo stromů poznám podle kůry, snad možná jabloň, stopro břízu a třeba třešeň... ale buk, nevím jestli bych uhádla.

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: Buk má nádhernou kůru, schválně se někdy podívej zblízka. Dub zase je takový hodně rozbrázděný.

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkná fotka, má krásnou atmosféru :).

    OdpovědětVymazat
  7. To bledé jarní slunce nemá chybu, je skoro jak namalované a ne vyfocené.

    OdpovědětVymazat
  8. Podle větví bez listí bych spíš tipoval zimu. Obloha vypadá dramaticky :)

    OdpovědětVymazat
  9. [10]: Tak možná se to spíš mělo jmenovat Kdysi v předjaří. Ano bylo to rozhraní jara a zimy. Ještě trošička sněhu kterej napadl na poslední chvíli ale už jaro za dveřmi.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....