20 srpna 2015

Siluety .....



Z minulého západu tu mám ještě
pár fotek. Ale něčeho jiného než sluníčka.
Pořídila jsem pár snímků okolních stromů v postupném
stmívání. Jejich siluety na tmavnoucím nebi mi nakonec přišly
zajímavější než ten západ .....










20 komentářů:

  1. Jo, ty stromy jsou moc pěkný, akorát mi teď v hlavě bude celej den znít Mandrage - Siluety

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: S tebou je to těžký, ty máš skoro ke všemu přiřazenou nějakou písničku kterou ti to připomene

    OdpovědětVymazat
  3. Siluety jsou fakt parádní, Vendy, zvlášť ta třetí na skoro duhovém pozadí.

    OdpovědětVymazat
  4. Ty stromy. Vypadají nějak staře. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Spíš takové pohádkové jsou ty siluety. Krásné záběry.

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné fotky, mně nejvíc zaujala první

    OdpovědětVymazat
  7. [5]: Bývával pohádkovější ten les

    OdpovědětVymazat
  8. [6]: Díky, asi byly vážně zajímavější než celý ten západ....

    OdpovědětVymazat
  9. [3]: To jsem věděla přesně ža tahle se ti bude nejvíc zamlouvat   

    OdpovědětVymazat
  10. [4]: Asi proto že jsou to solitéry které zůstaly osamocené po vykácení lesa..... a navíc oni svůj věk opravdu mají Rostly tam už když jsem byla malá a ještě i před tím.

    OdpovědětVymazat
  11. Je to moc hezké. První a třetí odshora jsou přímo čarovné

    OdpovědětVymazat
  12. [10]: Máš mě přečtenou, co?!   

    OdpovědětVymazat
  13. [11]: To máš pravdu, i mě se líbí asi nejvíc

    OdpovědětVymazat
  14. [12]: Spíš máme zhruba stejný vkus   

    OdpovědětVymazat
  15. Je to krásné, díky tomu jsem si uvědomila, že už teď se mi stýská po létě a kouzelných západech slunce. Uteklo  to nějak moc rychle, jakpak je to dlouho, co jsem psala, že u nás zatím nic moc nekvete a už tu bude zas podzim. Ach jo!   

    OdpovědětVymazat
  16. [16]: To ano, i když teď nás čeká na focení další krásná etapa, až se začnou vybarvovat stromy. Tedy pokud dřív to listí kvůli suchu neopadá....

    OdpovědětVymazat
  17. [19]: No, pořád jsem čekala kdy na mě vybafne nějaký divoký prase!

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....