29 května 2015

Hmyzouni na řepce .....



Při focení v řepce, jsem počítala s tím,
že budu fotit i nějaké hmyzouny kteří se na ní vyskytnou.
Jenžek mé velké nelibosti se na ní moc hmyzounů nevyskytovalo.
Vlastně jen málo. Včely a mouchy. A jeden nebo dva brouci.
Zřejmě není v hmyzí říši nějak moc oblíbená, stejně jak
mezi mnohými lidmi. Teď se asi budou fotografové
mezi vámi smát, ale konečně se mi podařilo přijít
na optimální nastavení takže se mi zas jednou podařily pěkně ostré fotky.
Asi se zřejmě zalíbily i jiným, protože mě na základě
jedné z nich kterou jsem šoupla na fb pozvali
do jedné fotoskupiny kde probíhá zrovna
měsíční téma Makro hmyzu. A když jsem tam viděla
některé fotky tak jsem byla hodně ráda že adminovi stálo za to
mne pozvat protože nefotím ani kvalitním makroobjektivem,
ani neumím skládat fotku z vícera expozic jak většina
jiných kteří se makrem zabývají.....





...... muška jenom zlatá


Brouček s xichtíkem trochu jinde než má být Mrkající








Tady mi trochu dost utekla ze záběru, ale byl dost problém stíhat
ostřit manuálně. Jako vždy v poslední době mne automatické ostření opustilo.
Ale Nikouš už je v nemocnici tak se uvidí jestli ho uzdravěj.....


25 komentářů:

  1. Pěkné nájemníky má řepka   

    OdpovědětVymazat
  2. Tyhle snímky jsou parádní, moc se mi libí ten s včelkou, na kterém krásně vyniknou křidélka, opravdu skvělé. Čtrvtý od konce a poslední.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásně jsi hmyzáky vyfotila, Vendy!

    OdpovědětVymazat
  4. Poslední fotka je excelent.

    OdpovědětVymazat
  5. Včelky v letu jsou úžasný

    OdpovědětVymazat
  6. Myslím, Vendy, že ostatní hmyzouni jsou hore kopytama, protože by tu řepku sežrali

    OdpovědětVymazat
  7. Zrovna včera jsem fotila Drvodělku fialovou, nepostála a nepostála Včelka je super, povedla se

    OdpovědětVymazat
  8. [6]: Nebylo by divu. Nepotkala jsem tam jediného motýla, jen ty včely a mouchy.

    OdpovědětVymazat
  9. [3]: Však jsem říkala že v letu sledovat včelu a ještě manuálně ostřit se moc nedá. tak jsem zaostřila o chlup v předstihu a posunula foťák a pak to byla sázka jestli tam vletí nebo ne.

    OdpovědětVymazat
  10. [2]: Mě se spíš i když nejsou tak kvalitní líbí ty dvě v pohybu, jak je vidět připravený sosáček a nožičky aby se správně chytila

    OdpovědětVymazat
  11. Ani nedýchám  NÁDHERA!

    OdpovědětVymazat
  12. [9]: Vyšlo ti to parádně.

    OdpovědětVymazat
  13. nojo, kvalitní foťák se pozná...

    OdpovědětVymazat
  14. Vendy, nevím proč se tolik podhodnocuješ. Jen proto, že nevlastníš fotoaparáty za desetitisíce, nejsi horší fotografka. Máš dobré oko a cit pro focení. Je mi jasné, že fotografové, co se tomu věnují se vší vervou a všemi penězi, mají možná víc možností, jak experimentovat, možná mají nějaká školení nebo kurzy nebo přímo školy, ale copak je fotografování jen o předhánění se v technice?

    OdpovědětVymazat
  15. P.S. včela v letu je perfektní!

    OdpovědětVymazat
  16. Moc pěkné, nejlepší je poslední včelka. A taky brouček se smajlíkem.

    OdpovědětVymazat
  17. [16]: Ano, brouček se smajlíkem mne uchvátil, ještě jsem nic takového neviděla.

    OdpovědětVymazat
  18. [14]: No já vím, kamarád mi to říká pořád že se zbytečně podceňuju . Ale už se občas přistihnu že si říkám Tak tohle dostalo nějakou cenu? To bylo někde ve světě třetí? To mám v archívu lepší. Možná to dojde tak daleko že si budu věřit a pošlu někam do světa nějakou svou fotku....

    OdpovědětVymazat
  19. [13]: Jó, kvalitní.... ale nefachčící jak by měl!

    OdpovědětVymazat
  20. Tak tohle je paráda, moc se mně fotky líbí

    OdpovědětVymazat
  21. Jůů, tos musela bejt dost blízko, ne? Třeba tý mouše...

    OdpovědětVymazat
  22. [22]: Jak jen to šlo abych jí nevyplašila a ještě jsem použila výřez.

    OdpovědětVymazat
  23. Paráda - hmyzouni v letu! :) U nás je takový vichr už dva dny, že se ani nesnažím fotit..:-I.

    OdpovědětVymazat
  24. [24]: Když jsem tohle fotila tak byl vyjímečně klidný a bezvětrný den. Normálně když se vydám fotit makro tak se rozfouká jak blázen.....asi proto že jsem tentokrát nešla primárně lovit hmyzouny ale chtěla jsem víc celky.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....