17 dubna 2015

Šplouchnutí čtvrté ...... Hororové





Dnešní šplouchnutí neobsahuje žádné uřezané hlavy či hektolitry krve,
žádné upíry či jiné klasické hororové atributy. Jde spíš o fotky pocitové, neprvoplánové
které alespoň mne nutí myslet "do dálky" když na ně koukám. Kdo nebo co na mne může
vybafnout z mlžné cesty. Co se skrývá za sice krásnými ale i tajemně vyhlížejícími okny
opuštěného domu. Přiznávám že jsem si tentokrát i pohrála s úpravou, aby ta
atmosféra ještě víc vynikla. Jestli se podařilo, posuďte sami ......




28 komentářů:

  1. Krásná témata k zadání!

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: To jsou okna do zádveří, nebo takové té předchodbičky či jak to říct.A nebyla kytice jeden velkej horor? Ještě jsem tam chtěla dát sníh, protože to je pro mě taky horor

    OdpovědětVymazat
  3. Na druhém snímku úplně vidím siluety duchů za oknem !

    OdpovědětVymazat
  4. Všechny tři snímky jsou skvělé, Vendy, ovšem ten druhý jasně vede!

    OdpovědětVymazat
  5. [5]: Já to jedu napřeskáčku podle toho co mám v dané době nafocený nebo co mne napadne při pohledu z okna

    OdpovědětVymazat
  6. Fotky vyborne,  adresa odblokovana. Stalo sa nejakou nahodou, ja v tom prsty nemam. Ani neviem poriadne, ako sa to robi...

    OdpovědětVymazat
  7. Strašidelné místo - asi bych raději seděla doma.Venku jsou určitě duchové, bludičky, demoni a co já vím ještě dalšího....

    OdpovědětVymazat
  8. Tak nevím, všechny se mi tolik líbí, že bych neuměla vybrat nejhezčí

    OdpovědětVymazat
  9. Hektolitry krve ani upíři samozřejmě nejsou podmínkou, fotky jsou tématické i bez toho. Nejvíce mě mrazí ze čtvrté fotky - tj. nejvíce se mi líbí cesta. Okna taky pěkná, jakoby byl zachycen při bouřce záblesk blesku (divné slovní spojení...). A poslední stromy mi spíše než fotku připomínají nějaký grafický počin... Jen tak dál.

    OdpovědětVymazat
  10. [10]: *z první fotky* bože, s tou matematikou je to se mnou špatný...

    OdpovědětVymazat
  11. [6]: To já taky, Vendy. Dodržovat pořadí není podmínkou.

    OdpovědětVymazat
  12. No jo, to teda je. Já stále nemám nic na duben. teda mám jednu, ale jen jednu a tak ještě vyčkávám.

    OdpovědětVymazat
  13. [10]: Psala jsem že je použitá úprava snímků v postprocesu. U těch vrb je to criscross.Ten záblesk je odraz zapadajícího slunce .

    OdpovědětVymazat
  14. [8]: Tak to já se bojím jediného démona. Zimy, která se chce navrátit.

    OdpovědětVymazat
  15. Žádné uřezané hlavy, ale kdo ví, zda tam pod listím neleží zahrabaná mrtvola

    OdpovědětVymazat
  16. Znáš mě, ty následné úpravy obrazu mi nejsou moc sympatické, málokdy vedou k vytvoření nové kvality. Nejvíc se mi líbí ta barevná okna .

    OdpovědětVymazat
  17. Je fakt, že zrovna dvakrát nemusím fotky, které prochází takovou velkou úpravou. Nicméně jsou pěkně strašácký!

    OdpovědětVymazat
  18. [20]: Tak ona "velká " úprava bylo převedení do čb u první, u druhé zkontrastnění aby víc vyniklo barevné sklo oproti celkově šedému pozadí a u poslední editor odebral jednu barvu. Takže až tak mohutné upravování tady nebylo

    OdpovědětVymazat
  19. Mně se nejvíc líbí barevná okénka. Nepřijdou mi horrová, ale síš taková nostlagicky smutná.

    OdpovědětVymazat
  20. Trochu hororové to je, řekla bych spíš, takové posmutnělé.

    OdpovědětVymazat
  21. Těžké téma, ale tobě se podařilo vybrat dobré záběry, lepší by to bylo s hudbou.   

    OdpovědětVymazat
  22. Fakt pěkný, ale strašidelný, což teda chápu, že bylo záměrem

    OdpovědětVymazat
  23. [26]: Ano, to bylo. I když jsem měla jinou představu, ale nakonec to nedopadlo tak špatně....

    OdpovědětVymazat
  24. Parádaní fotky, vypadají fakt tajemně - moc se mi líbí ta první..:).

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....