15 března 2015

Pro mámu nejhezčí pohled ....





14 komentářů:

  1. [3]: Hmm, dcera se synem. Tohle byla po dvou letech zase společná procházka protože se díky synově bývalé partnerce nehezky rozhádali a on sem moc nechodil. Bydlel chvíli mimo a tak zašel jen občas, když byla jeho ex v Praze ve škole. Jinak jí nebylo moc po chuti když sem chodil. Když jsem pak tu fotku strkala do archívu došlo mi že se nezávisle na sobě sladili s trikama

    OdpovědětVymazat
  2. [4]: Aha, já myslela, že je to dcera a její přítel/manžel ;) Stejná trička mě taky hned upoutala. Tak snad už se hádat nebudou.

    OdpovědětVymazat
  3. [5]: Zatím to vypadá že si sedla nová synova akvizice s dcerou docela dobře. Navíc si to vyměnili, syn bydlí zpátky u nás za to dcera má svoje bydlení v Litomyšli.

    OdpovědětVymazat
  4. Hezké    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  5. Partneři někdy dokáží vztahy mezi sourozenci pošramotit.Je dobře, že je to za nimi.

    OdpovědětVymazat
  6. Vendy, Ty se máš, že máš doma zase dítě Já jsem teď nešťastná, protože se dcera rozešla s přítelem, kterého jsme měli rádi. Je mi ho moc líto a nechápu to Včera jsem náhodou narazila na loňské fotky, kdy s námi byli na Slovácku, a zase jsem bulela.

    OdpovědětVymazat
  7. [10]: To jsem si taky zažila když se dcera rozešla s přítelem s kterým byli spolu víc jakdeset let. Jenže ..... to bylo takový on doma u maminky ona doma. Když mu řekla že by se ráda po deseti letech někam posunula, že už je načase tak vzal nohy na ramena. Sice se pak zas na tři roky dali dohromady, ale situa ce byla stejná. On doma, ona doma. Občas víkend tady u nás nebo víkend na kolech či dovolené. Teď teprve si zažívá s novým partnerem co to obnáší s někým žít a bydlet. A docela jí to i jde. Navíc já se ze dne na den stala nevlastní babičkou šestiletého klučiny. I když zatím jsem ho neviděla i dcera je s ním teprve ve fázi seznamování. Jak už si asi poznala její partner se momentálně rozvádí. Ale stojí při ní a to je hlavní ......

    OdpovědětVymazat
  8. Pěkná fotka..na to se fakt pěkně kouká..:).

    OdpovědětVymazat
  9. Nechtěla jsem komentovat, jelikož jsem nevěděla, kdo na fotce je, tedˇ už je mi to jasné. Tak atˇ jim ty společné sourozenecké procházky vydrží co nejdéle.

    OdpovědětVymazat
  10. [14]: Nevím jak to bral syn, ale dcera to nesla dost těžce protože byli na sebe od mala hodně zvyklí, dalo by se říct že na sobě hodně závislí. Tady takové vztahy mezi sourozenci nejsou. ba dokonce mi připadá že se stydí za to že jsou jedna rodina. My chodili vždycky společně. Tady v autobuse seděla zvlášť matka, zvlášť sestra a zvlášť bratr. A nebavili se. To samé, domů šli v metrových odstupech. Když mě třeba ve městě děcka viděla tak ke mě hned běžela. V autobuse si šla sednou ke mně.....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....