07 února 2015

Orchidej podruhé .....



Jelikož nějak nemám moc náladu na to šmejdit
po procházkách a fotit v přírodě zkouším si buď nové zvětšovadla na foťáku
na kytkách co mi zrovna kvetou anebo po zahradě kde je jaká zmrzlá voda. Určitě
spousty z vás dostali někdy do mejlu krásné snímky květů které vypadají jako něco úplně jiného
než květ. A mezi nimi jsou i květy orchidejí jejichž petaly vypadají jako holubice. Tak jsem si řekla
že se zvětšovadly podívám na zoubek těm mým kvetoucím kráskám jestli tam něco podobného
bude k mání. Co a jestli to vypadá tak jak to někdy vypadá i na těch fotkách můžete
posoudit sami .....





Tak pták to úplně není ale aspoň je tam z něj hlavička Mrkající



A taky trochu hrátek .....


28 komentářů:

  1. Ta třetí se mi líbí nejvíc, je úplně mystická.

    OdpovědětVymazat
  2. Taky se mi nejvíc líbí ta třetí. A na čtvrté je ptáček i s křídly .     

    OdpovědětVymazat
  3. Wendy mě zaujal detail první a úprava poslední. jsou nádherné :)

    OdpovědětVymazat
  4. Je to asi nějaká shoda či náhoda, ale já dnes také fotila orchideje, ale na rozdíl od tebe jsem se snažila fotit celé květy.

    OdpovědětVymazat
  5. [3]: Jo, ta poslední fotohrátka je opravdu hodně zajímavá asi to není poslední kousek

    OdpovědětVymazat
  6. Člověk si při tom všem trápení také musí udělat radost.

    OdpovědětVymazat
  7. [4]: To víš, nová hračka ..... ale na celé květy asi taky dojde. Ale díky tom mám už v zásobě dvě písmenka do Abecedy ve fotoklubu. Tak zatím klid je, dokonce jsem po dlouhý době měla náladu se sebrat a jít ven když je tak krásně. Je fakt že už jsem byla tak unavená a nevyspalá a tak mě to ani nelákalo i když v poslední době je tu sluníčkově už pár dní.

    OdpovědětVymazat
  8. poetické, makro mírně rozmlžené,

    OdpovědětVymazat
  9. Posledníé fotečka orchideje je podobné té mojí, co mi byla odcizena z chodby. Netušila jsem, že bydlím v domě, kde se pořád něco ztrácí a krade i ze zamčeného prostoru. Velmi mne to dojalo.

    OdpovědětVymazat
  10. Nádhera, skoro to až vypadá, jako bychom nahlíželi těm orchidejím do soukromí .

    OdpovědětVymazat
  11. Zajímavé záběry, Vendy. Přikláním se taky ke třetímu, ten se mi zdá nejzdařilejší.

    OdpovědětVymazat
  12. Pěkně si hraješ,moooooc pěkně   

    OdpovědětVymazat
  13. [10]: Jo, jo ..... já tomu říkám šmírovací makro a to mě hodně baví.

    OdpovědětVymazat
  14. [9]: To mě mrzí, zvlášť když orchidej není zrovna levná kytka i když už hodně dostupná. Ale je fakt že dát orchidej na chodbu která je společná by mne asi nenapadlo. Vím jak to chodilo u nás na sídlišti.....

    OdpovědětVymazat
  15. [12]: Já si hraju ráda .... s čímkoli

    OdpovědětVymazat
  16. [15]: Kdo si hraje nezlobí

    OdpovědětVymazat
  17. Ano ta tretia je schon zvlastna a stvrta tiez. VSetky posobia ako nejaky "psychotest"...peknu nedelu.

    OdpovědětVymazat
  18. [8]: Ale to by nemělo být! Asi budu muset dát menší přiblížení aby to bylo ostřejší.

    OdpovědětVymazat
  19. [17]: Asi můj vlastní . Teď to je docela nápor na hlavu ta poslední doba.

    OdpovědětVymazat
  20. [16]: Náhodou..... já jsem hodná i když si nehraju !

    OdpovědětVymazat
  21. Pěkné, už jsem je obdivovala na FB. Sem jsem se dostla až docela pozdě.

    OdpovědětVymazat
  22. Hmm.. já v tom ptáčka vidím. :) Máš pravdu. Orchideje jsou zkrátka kouzelné květinky.. ;)

    OdpovědětVymazat
  23. [18]: ale mně se to takhle právě líbí

    OdpovědětVymazat
  24. Ty květy jsou krásné samy o sobě. No a když si s nimi takhle zadovádíš, jsou ještě hezčí. Nebo zajímavější? Každopádně jsou krásné. Shodou okolností jsem před pár dny viděla někde na netu úplně úžasné fotky květů orchidejí, které vypadaly jako opičky, ptáčci nebo andílci. Příroda se prostě umí vydovádět

    OdpovědětVymazat
  25. [24]: To jsem právě měla na mysli, tyhle fotky. Tak jsem se chtěla podívat jestli ty moje taky tak podobně vypadají

    OdpovědětVymazat
  26. Vidím, že pilně trénuješ! Skvělé - držím palce! .)

    OdpovědětVymazat
  27. [26]: Snažím. Snažila jsem se i venku na sušinách nebo listech.

    OdpovědětVymazat
  28. Kdo má fantazii, může tam klidně vidět i anděla nebo i jiné věci.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....