31 ledna 2015

Vyhlášení výsledků desátého kola soutěže....


Tak zas končí jedno parádní hlasováníčko,
a to díky nováčkovi Veri která pěkně rozčeřila hladinu příspěvků. Musím přiznat že
až do poslední minuty bylo hlasování vyrovnané a jen poslední hlas Majky rozhodl o tom
že posunula Veki na první místo. Ale mám radost že se sešlo víc příspěvků včetně nováčka
a jednoho návratu "ztraceného syna" . Ale i příští kolo už se začíná rýsovat jako zajímavé.
Opět se ozval můj skorobratr z příspěvkem, další z účastnic která nemá blog ale chce se
přidat a již se účastnila svým příspěvkem o kapli ve Vintířově mi poslala už dva příspěvky,
tak doufám že se pěkně rozjede zasílání i od ostatních. A jak tedy vypadá výsledek?


KOSTELY


(Frypat)


KAPLE



(Veki)

Veki se o jeden hlas stala i celkovou vítězkou a moc jí gratuluju.
Myslím že na ní mamča může být pyšná. I když to ona už je .....Mrkající
Od zítra jedeme tedy předposlední kolo (no to to utíká) a já se těším na další krásné
a hojné příspěvky od vás stálic i od vás kteří se přidáte třeba poprvé nebo po delší
odmlce.

15 komentářů:

  1. Gratuluji vítězům. Vendy má pravdu, že čas strašně rychle letí. Málem jsem se hlasování nezúčastnila.

    OdpovědětVymazat
  2. [2]: Máš ještě dvě kola

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: A pak celkového vítěze, takže si ještě užiješ!

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluji vítězům i zúčastněním nejen za krásné příspěvky, ale hlavně za tu výdrž a práci.

    OdpovědětVymazat
  5. Můj kostel zase vyhrál?  Hurá

    OdpovědětVymazat
  6. Blahopřeji oběma vítězům a zároveň děkuji všem, kdo dali hlas "mému" kostelu.

    OdpovědětVymazat
  7. Wendy tak já se také přidám. Jen se chci zeptat, nějak se tu ztrácím. Fotka se pošle na mail, předpokládám a stále se jedná o téma sakrální stavba ?

    OdpovědětVymazat
  8. [9]: Funguje to tak, že u sebe na blogu napíšeš článek o patřičné stavbě, přidáš k němu ikonku soutěže která je v záhlaví u mě na blogu, a mě na mejl pošleš odkaz na tvůj článek. A to do 20tého v každém měsící. Já pak všechny odkazy uveřejním a vybírá se.

    OdpovědětVymazat
  9. Také gratuluji vítězům, ale hlavně jsem rád za všechny příspěvky, protože jsou pěknou inspirací k návštěvám.

    OdpovědětVymazat
  10. [13]: Budu ráda a budu se těšit!

    OdpovědětVymazat
  11. Děkuji všem za hlasy! Mě stráááášně moc těší, že se Vám Grabštejn tak moc líbil. Je to opravdu český unikát, národní kulturní památka a moje srdcová záležitost. Takže díky, díky!!

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....