11 ledna 2015

Námraza .....



Napadaný sníh v kombinaci s namrzlou mlhou
obléknul skoro všechno do více či méně "chlupatých" kabátků. Jelikož jsme v údolí
nebylo to tak marantní jak jsem posléze zjistila když jsem vydusala nahoru na kopec
nad vsí. Jenže zase pro změnu tady dole se držela ta krása na celých stromech, nahoře
kde se do nich opíralo a to s pěknou silou sluníčko, už když jsem se tam dostala toho moc
nezbylo. Za to na travách a sušinách vyčuhujících ze sněhu vykouzlila námraza krásné výtvory.




Protože je fotek dost rozdělím je na "zahradní" a "přírodní"
A začneme těmi zahradními







A ochutnávka z těch přírodních. Rampošky všude na větvích byly výsledkem toho,
že se přes celý i když hodně slunečný den, držela teplota dost nízko.
Tam kde byly na slunci během celého dne, vznikaly zajímavé výtvory.
Zdálky stromy zářily jak kdyby byly z optických vláken. Ale nafotit
se to nedalo. Zblízka to tak nesvítilo a zdálky mě to zas foťák
nevykreslil.



14 komentářů:

  1. To je nádhera. Sníh už nemají asi nikde v republice, jestli je vůbec něco na horách.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Teď se pro změnu můžem na zahradě koupat. Nebo při mrznutí bruslit......

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Manžel jel dneska na kontrolu zahrady, jestli něco v nočním větru neuletělo. Voda tam stát nebude, ta uteče dolů. Ale bojím se jiných škod.

    OdpovědětVymazat
  4. Zdravím tě VendyW, máte u vás krásnou zimu, u nás je jarní počasí, tráva se zelená a sedmikrásky kvetou o 106. Ale minulou neděli jsme měli krásně bílo. Hodně fouká vítr, takže změna počasí nebude dlouho trvat. Fotky máš parádní.

    OdpovědětVymazat
  5. Krása. Teď už není po ní nebo sněhu ani vidu. Všechno roztálo.

    OdpovědětVymazat
  6. no nádhera a ty sluníčkové obzvlášť, to člověku ani nevadí, že je zima

    OdpovědětVymazat
  7. Milujem zimnú krajinu s námrazou ... rozprávka, ako na Tvojich fotkách.

    OdpovědětVymazat
  8. Letos je tohle docela vzácnost vidět...krásné fotky to jsou...

    OdpovědětVymazat
  9. Tohle je to pravé zimní, Vendy, lépe řečeno bylo.

    OdpovědětVymazat
  10. [9]: Bohužel, trvalo to krátce. Ale okud bude únor takovej jak předpovídají budeme toho mít asi až nad hlavu. Ovšem jde o to jak se dá vykládat že bude sněhově nadprůměrný na toto období. Tak pokud napadne pět centi sněhu nad obvyklý průměr 0 centi tak budu spokojená

    OdpovědětVymazat
  11. [8]: Je, ale mě to nějak nevadí že jsou vzácné..... já ten sníh nemusím rok od roku víc a víc.....

    OdpovědětVymazat
  12. [4]: Já tebe také zdravím a jsem ráda že jsi se alespoň na skok vrátila. Tady to vzalo taky hodně rychlý konec ta krása ....

    OdpovědětVymazat
  13. [10]: No, jsem na to hodně zvědavá.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....