28 prosince 2014

Zase jednou diplom .....


Tak se nějak přihodilo, že jsem zas jednou dostala
za odměnu diplom .... od MirkaČ. z blogu Mirkův svět. Blog který
se tak trochu vymyká z běžných podob a námětů blogů. Mirek mapuje vše
co se motá kolem jídla, složení, cen a složení mnoha výrobků které si můžete
koupit v našich slavných super, hyper a jiných marketech. A někdy to je docela pecka!
A právě pecka je to co mi ten diplom přineslo ..... za rychlou a správnou odpověď z kterého
ovoce či plodu je ..... a já vám schválně neřeknu z čeho je, jestli to poznáte i vy Mrkající
P.S. A někdy tam má fákt dobrý recepty!

11 komentářů:

  1. gratulujem :) pekný blog

    OdpovědětVymazat
  2. Ehm.. Tipuju to na mango... Ale jakési plesnivé

    OdpovědětVymazat
  3. To tedy blahopřeji, Vendy, já kolikrát nepoznám ani naše, natož tropické, ovoce.   

    OdpovědětVymazat
  4. Asi bychom řešení mohli najít na Mirkově blogu, ale bez toho se musím poddat, mango to asi nebude, avokádo si ani nepamatuji, jak vypadá, a nic jiného mě nenapadá.

    OdpovědětVymazat
  5. K diplomu Ti gratuluji,ale co je na obrázku netuším

    OdpovědětVymazat
  6. Jestli je to pecka,tak nejspíš z avokáda.

    OdpovědětVymazat
  7. Ha a já na ten blog občas nakouknu a tka jsem tam ty komentáře četla a díky tobě vím, že je to avokádo. Ale kdybys to tam neřekla, tak bych to nevěděla, protože tohle ovoce jsem nikdy nejedla. Blahopřeji k diplomku.

    OdpovědětVymazat
  8. Takže všichni kdo hádali avokádo měli pravdu .....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....