19 prosince 2014

Schönbrunn - něco málo zevnitř .....



Už slyším jak si většina z vás říká. " Co to je za blábol ? "
Vždyť sama říkala že neměli na prohlídku čas a teď něco málo zevnitř?
Jo, jo ..... svět je malý a o náhody v něm není nouze a tak se stalo, že můj
milý skorobráška si přečetl můj článek, sedl k počítači a poslal mi pár obrázků
ze své nedávné pracovní cesty do Vídně ale hlavně do Schönbrunnu,
kam byli pozváni obchodními partnery. Po zavíračce, takže tam bylo jen minimum lidí. Jsem
mu moc vděčná protože se krásně hodí na doplnění prvního zastavení .....


Takže za fotky nechválit prosím mě, není to moje zásluha.

Noční pohled, bez davů lidí ..... paráda











Tak snad jste se trochu pokochali stejně jako já a zítra vám představím alespoň zlomek z výzdoby parku.

13 komentářů:

  1. Tiez sme tam boli v skupine asi sest ludi, t.j. dve vnucata, jedna pani a jej syn a my dvaja. Vdaka drzej hube, tiez po zaverecnej. Mali sme dokonca pan ucitela na odobrny vyklad - nahody sa teda niekedy prihodia!

    OdpovědětVymazat
  2. To jsou překrásné fotky úžasného místa. Díky za malou procházku pohádkou.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky a ještě hezčí interiéry.

    OdpovědětVymazat
  4. Ve Vídni jsem byl dost často, ale uvnitř zámku ani jednou. Tak díky za možnost nakouknout .

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: Já se těšila že to taky zkouknu a prd..... ale příště už to dám!

    OdpovědětVymazat
  6. [1]: Tak když je štěstí poblíž tak to vyjde

    OdpovědětVymazat
  7. [3]: Ty jsou také nádherné, o tom žádná!

    OdpovědětVymazat
  8. [2]: Jsou opravdu pohádkové .....

    OdpovědětVymazat
  9. Paráda, fotky z interiéru mně vůbec nejdou, chce to lepší foťák, neštěstím jsou ostrá světla z lustrů a oken.

    OdpovědětVymazat
  10. To jsou nádherné snímky, Vendy, nechválím tedy tebe, ale tvého skorobrášku.   

    OdpovědětVymazat
  11. skvostné! vevnitř jsem loni nebyl, ale před několika lety ano,

    OdpovědětVymazat
  12. Luksusní. Udělali jste si pěkný zájezd. Z České Třebové jede přímý vlak do Vídně, ale já bych asi spíš jela také na zájezd. když bych jela vlakem, tak pak se musí člověk zase dostat nějak k těm památkám a kdyžý mě tam zaveze zájezdový BUS, tak je to pohodlnější. Teda asi.

    OdpovědětVymazat
  13. [12]: Ono zas s průvodcem je to taky dost na nic. Letí máchá rukama napravo nalevo a stejně nemáš moc šancí si ty památky prohlídnout. My se s dcerou nakonec trhly, a udělaly si to po svém. Mapu jsme měly, navíc všechno je přehledně označené a na místo odjezdu jsme to stihly s prohlídkou, jídlem a focením ještě půl hodiny před daným termínem. A bacha! Autobusy do centra nesmí, vyklopěj tě maximálně tedy před Schönbrunnem, pak tě zas naberou ale na další už musíš pěkně po svejch. My měli nástupní a výstupní místo u Prátru a odtamtud už musíš do centra buď pěšo nebo metrem či tramvají. Ale dá se to .....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....