16 prosince 2014

Páteční východ a západ a jeden navíc......



V pátek 12.12. vás asi možná víc zaznamenalo
krásně vybarvený východ. Tady to bylo zhruba od
léta tak krásně zbarvené nebe. Ale jelikož jsme v tak blbým místě
na focení, to jest v dolíku a obklopení baráky východy se mi fotí ještě hůř
než západy. A proto se použít daly asi jen tři fotky. Jenže během dne jsem se přesunula
do Litomyšle, protože v sobotu se odráželo na výlet a při courání po městě a dceřině dovyřizovávání
ještě nějakých maličkostí došlo i na západ, stejně krásně vybarvený
jako byl východ. A město mu dávalo krásný rámec
svými pohlednými domy .....




Ranní paráda v Rybníku .....




....... a večerní v Litomyšli




..... a ještě jeden, trochu zvláštně focený východ, který byl také nádherný. Sobotní. Ten nejúžasnější nad Brnem jsem nezachytila, protože jsem si nejdřív říkala že nebudu vytahovat foťák, ale telefonem to nešlo a tak nakonec přeci jen jsem ho vyáhla. Ve chvílích kdy jsme dojeli pod Pálavské vrchy přes Novomlýnské nádrže a do Mikukova . Dcera se smála že z toho nikdy nemůže nic být, ale já to přesto zkusila a jestli je nebo není můžete posoudit sami. Je fakt že kvalita není žádný luxus, fotila jsem přes uličku a ještě navíc jsem musela ořezávat sedačky a hlavy tak proto ty divné formáty ale myslím že k těm dvěma nebeským dívadlům patří .....











Tady to už nebylo tak krásně hořící nebe jak nad Brnem a spíš to vypadalo že sluníčko to z mraky projede na celé čáře, ale nakonec to byl jeden z nejkrásnějších slunečných dní za poslední měsíc .....

19 komentářů:

  1. Ten západ na Litomyšlí mě vzal dech, krása

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné. Líbí se mi i snímky nad Pálavou.

    OdpovědětVymazat
  3. To je krása Jak ty fotky od vás,tak ty Moravské.

    OdpovědětVymazat
  4. Vendy, já to mám to samé z východu domy a od západu ještě i dráty Nad tou Litomyšlí to nemá chybu, krásné

    OdpovědětVymazat
  5. [3]: Nadávala jsem si pak do blbců že už jsem ten foťák nevytáhla před tím Brnem protože už to naznačovalo že to bude něco. Jenže z toho autobusu to fakt bylo dost na nic. Ještě tak kdybych seděla u okýnka tak by to bylo lepší, ale seděla jsem do uličky a tak pořád překáželo.

    OdpovědětVymazat
  6. [2]: Přesně, taky než bych se dostala někam kde by mi překáželo minimum věcí tak je po východě nebo po západě .....

    OdpovědětVymazat
  7. [5]: Ale poprala jsi se s tím parádně   

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: A to mi začalo stávkovat automatické ostření a celej den jsem s tím bojovala a musela ostřit manuálně. K večeru už ty fotky byly pěkně na nic, protože jsem už skoro neviděla a musela jsem ostřit a ostřit ..... Takže musím vyhrabat záručák a hajdy do Brna reklamovat....

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: Já jedu do Brna ve čtvrtek a budu tam do pátku   

    OdpovědětVymazat
  10. [9]: Já si tam musím domluvit nejdřív odvoz, protože pořádně nevím kde vlastně ten Megapixel je. Když jsem si tam byla pro ten foťák tak na mě čekal kamarád před nádražím a jeli jsme autem takže vím naprostý prd jak bych se tam dostala. Takže zas musím s ním, vyzjistit kdy bude mít čas na to jak mne tam hodit tak někde na posezení u kávy

    OdpovědětVymazat
  11. [10]: To je dobrý obchod,kde prodávají lidi,co tomu opravdu rozumí.Taky jsem si tam kupoval foťák.Tedy já ne, Ježíšek

    OdpovědětVymazat
  12. T-J-Woltur16/12/14 16:59

    To je nádhera

    OdpovědětVymazat
  13. To je krása. U nás takové nemáme

    OdpovědětVymazat
  14. Máš pravdu, byl to krásný den.Také jsem ještě v ten den fotila západ a šoupla jsem fotku do článku z toho dne. je zajímavé, že tohle drama na obloze nebude nikdy nudit. Nudí už asi jen profesory na fotografické škole.

    OdpovědětVymazat
  15. [14]: Tak ti vidět ty mé fotky tak je švihne z těch chyb a prohřešků co jich tam je!    I když ten pátek byl zatažený. Sobota naopak krásně slunečná nicméně západ totálně jalový....

    OdpovědětVymazat
  16. [16]: Ale sobotní byl ještě ohnivější .....

    OdpovědětVymazat
  17. Já jsem nadšená z fotek západu z Litomyšle - ty jsou v kombinaci s historickými domy naprosto jedinečné!

    OdpovědětVymazat
  18. Východ slunce je nádherně barevný a západ v Litomyšli vypadá velice zvláštně.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....