07 září 2014

Když už jsme u těch ptačích pohledů .....



...... mám tu pro vás ještě jeden, a to na můj druhý
"domovský" zámek který se u mne na blogu vyskytuje v mnoha fotkách z různých ročních období.
No samozřejmě, zámek v Mníšku pod Brdy ....
Zámek nevelký leč rozkošný, navíc na téhle fotce tak trochu podobný Bratislavskému hradu Mrkající. Stejně jako on se zhlíží ve vodách i když v tomhle případě stojatých vodách Zámeckého rybníka a ne ve věčně pohybujícím se Dunaji. Má stejný půdorys ale o jednu věž méně, což mu ale na půvabu vůbec neubírá .....


Foto jsem opět našla u strejdy Gůgla na stejném odkazu který jsem už zveřejňovala u fotky Dobříšského zámku.

4 komentáře:

  1. Krásná fotka, asi z nějakého sportovního letadélka nebo balonu.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Já bych tipovala letadlo. Balon jsem popravdě nikdy v těhle končinách letět něviděla. Tady u nás tak třikrát do roka určitě. Naposledy ve čtvrtek tu letěl.

    OdpovědětVymazat
  3. Letecké snímky jsou vždycky nádherné, Vendy!

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....