06 září 2014

Jedna mňamkózní.....ale ne moje


Když jsem dávala dneska fotohrátkové fotky i na moje FB fotostránky
poslal mi jeden spřátelený člověk odlkaz na galerii fotografií zámku Dobříš na Googlu. Mimo jiné krásné fotky jsem tam našla jednu úžasnou, kterou bych tedy neměla nikdy šanci vyfotit a tak ji sem přidávám protože to opravdu stojí za to a je to taková krásná tečka za těmi mými fotkami z tohoto místa .....

Je na ní krásně vidět celý francouzský park za zámkem končící bílou budovou oranžerie, za ní horní část anglického parku a vlevo rameno vypuštěného Huťského rybníka. Vedle cesty alejí je velké zahradnictví a za ním část sportovního areálu


Kdo by se chtěl podívat na spoustu jiných krásných fotek tak může tady

13 komentářů:

  1. To je skutečně nádherná fotka.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: No to mi povídej! Ale i ty ostatní co tam jsou stojí za prohlédnutí. A zjistila jsem že je v Dobříši i starý židovský hřbitov tak to musím vykoumat kde a mám další cíl Navíc jsou tam i odkazy na galerii Mníšku

    OdpovědětVymazat
  3. Zajímalo by mě, odkud, jak a čím to je foceno ...

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Ten člověk co to nafotil se zabývá leteckým focením. Jsou od něj letecké fotky i v galerii Mníšek. Zámku, jak jinak

    OdpovědětVymazat
  5. Suprový. Je nádherně vidět celý komplex.

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: To v každém případě. A ty barevné stromy tomu dávají krásný rámec.

    OdpovědětVymazat
  7. To je krása a já nic nestíhám, ale brambory jsou vykopané, ještě přebrat a uskladnit a pak se můžu pustit do mé džungle...tedy zahrady a připravovat na podzim a hlavně zimu

    OdpovědětVymazat
  8. To je ale překvapení, teď vidím, že zámek v Dobříši má za sebou dvě stejné budovy. Já znám jen tu v první řadě, protože dovnitř jsem nikdy nešel.

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: Ano, má dvě skoro identická křídla, ale nelze to vyfotit normálně, jen takhle ze vzduchu ....

    OdpovědětVymazat
  10. no je opravdu povedená, to se musí nechat... Btw ten zámek vypadá jako by v něm někdo strašil a to mi nikdo nevymluví!

    OdpovědětVymazat
  11. [10]: Tak občas okolo něj straším já a pak možná třeba duch hraběnky (hraběte) Collorado -Mansfeld .

    OdpovědětVymazat
  12. Taky jsem překvapená dvěma téměř stejnými budovami zámku, letecký snímek vidím poprvé a tohle jsem netušila.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....