11 září 2014

Co jsem ještě chytla z fuchsií.....


Tak trochu v duchu minulého článku jsou dnešní fotečky.
Jsou také na dlouhou dobu poslední kdy uvidíte něco jiného než kapky. A těch bude požehnaně, protože jsem během dvou dnů na tohle téma nafotila kolem stovky fotek. Jenže znáte mě, jak vidím kapky tak se neudržím Smějící se.
Když jsem odjížděla na chatu byly ty moje milované krásky fuchsiové plné poupat ale bylo mi jasné že až se vrátím tak už toho moc neuvidím. A taky že ano. Moc květů už na nich nebylo, za to z těch opadaných bylo jasné že kvetly hojně. Ale přece jen nějaké jsem ještě stačila nafotit ......










Jedna z mála drobnokvětých. Vždycky jsem měla ráda ty velkokvěté a že jsem jich mívala opravdu hojnost....


Ovšem některé mi nekvetly letos buď vůbec, nebo tak málo že jsem je nestihla vyfotit.....

24 komentářů:

  1. To je nádhera Tu bílou plnou jsem kdysi měla, květy byly tak veliké, že buď visely až na zem nebo upadly Přežila mi jednu zimu a druhou odešla do věčných lovišť Bílá s fialovým středem dopadla obdobně

    OdpovědětVymazat
  2. projekttristasedesatpet11/9/14 12:27

    [1]: Tak jestli chceš tak ti pošlu které se ti líbí. Já věděla že se ozveš první   

    OdpovědětVymazat
  3. Tu bílou bych zkusila znovu a taky tu bílou s fialovým Byla bys moc hodná Odhadla jsi mě dobře

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné sukničkové kytičky. Ty mohu jen obdivovat. U mne by nepřežily zimu. A na kapičkovky se těším. nyní venku také prší, ale já se musím vrhnout na zpracování kořenové zeleniny a vůbec se mi nechce. Mám tolik všelijakého materiálu, že mi vystačí až do vánoc.

    OdpovědětVymazat
  5. Nádhera, Vendy, podařilo se ti toho z fuchsií chytnout ještě dost. Máš krásné exempláře.

    OdpovědětVymazat
  6. Opravdu krásné, jak kvítka visí dolů, připomíná to ozdoby na vánočním stromku.

    OdpovědětVymazat
  7. [7]:Já jim přezdívala vždycky baletky, ty tyčinky vypadají jak nožky baletek, květ jak tělíčko a sukýnka.....

    OdpovědětVymazat
  8. [6]:Já zahrabu v synkových fotkách kde má ty moje předchozí exempláře!

    OdpovědětVymazat
  9. Když se tak dívám na ty krásné, něžné kytičky, nemohu se než divit, jak někdo může říci- to je ta stará fuksie. Vždyť to není dobré přirovnání, že?

    OdpovědětVymazat
  10. [10]:Jenže s Drakem nebo Hankou či Tlusťjochem se nemůžu rovnat....

    OdpovědětVymazat
  11. Fuchsie se mi moc líbí, ale jim u mně ne . Pokoušela jsem je pěstovat, ale buď nepřežily zimu, nebo je zahlušil hmyz.

    OdpovědětVymazat
  12. [13]:Je jedna odrůda která se pěstuje jako živý plot, taky jsem jí měla, jmenuje se Fuchsia magelanica. Má takové tenké větve, dlouhé špičaté lístky a dlouhé červenofialové kvítky. Ta se dá pěstovat i u nás ve vinorodých částech republiky jako trvalka taky.....

    OdpovědětVymazat
  13. Když jsem měla fuchsie dvoubarevné, tak další rok jedna barva zmizela, vždycky bílá nebo růžová a další rok byly celé červené.

    OdpovědětVymazat
  14. [16]: Bože ....OBČAS STALO .....

    OdpovědětVymazat
  15. [15]: Taky se mi občasalo že jeden rok kvetla tak a druhej onak. Libby má jednu která je celá růžová a jen jedna větvička každý rok kvete červeně....

    OdpovědětVymazat
  16. Jsou nádherné a už jsi je koštovala? Potřít bílkem a posypat cukr moučkou a ozdobit si s nimi třeba pohár. Všechny fuchsie jsou jedlé

    OdpovědětVymazat
  17. fuchsie obdivuji odjakživa. Mají nádherně neobyčejný květ. Zatím jsem si netroufla je pěstovat, i když se mi strašně líbí. Ale dostala jsem od Jitky sazeničku, takže pokud přežije zimu, tak se na ni příští rok moc těším.

    OdpovědětVymazat
  18. Jinak, fuchsie opravdu krásné. A fuchsiový živý plot? To musela být nádhera!

    OdpovědětVymazat
  19. [18]: To je zajímavá informace, někdy zkusím!

    OdpovědětVymazat
  20. [21]: To máš to samé když někde v Chorvatsku nebo Itálii či jende v teple vidíš po baráku šplhat místo psího vína  bugenvileu ....

    OdpovědětVymazat
  21. [19]: Ono to není nic moc složitého. Na zimu chladnější přezimování a lehká občasná zálivka. Na jaře ostříhat pokud moc vytáhnou. Nejlepší je dávat ven když je podmrakem a bezvětří pokud je nemáš ostříhané. Aby z nich nebyl za pár hodin spálený špenát. Pokud máš ještě malou tak stačí dát někde na parapet do nějaké chladnější místnosti nebo na chodbu ale nesmí tam mrznout.

    OdpovědětVymazat
  22. [18]: To ne, ale vím že se v Americe pořádá soutěž o nejlepší marmeládu z fuchsiových plodů ....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....