11 srpna 2014

Ibišek jménem syrský.....


Tak se nějak odráží ten uplynulý týden i v tom,
že jsem dost slevila při focení a fotím takové věci které bych asi takhle, nebýt nouze v archívu, buď vůbec nefotila nebo určitě bych je fotila jinak. Nemám moc ráda focení "pro focení". Tedy takové ty fotky typu "Hele ten keř je krásnej, táto blejskni mi ho !" apod. Ale zase z druhé strany když on fakt" táto, ten můj ibišek je letos tak krásnej !" ....jestli je to tím, že kvůli tomu aby se mi tu nerojily malé sazeničky ze semínek ho tak měsíc po odkvětu ostříhám, nebo tím že jsem ho stříhala ještě nemilosrdněji když mi stínil na lehátko a tím pádem jsem neměla možnost si opalovat některá místa anebo mi chystá nějaké nepříjemné překvapení v podobě případného zdechnutí nebo prostě jednoduše dorůsá do "let" to fakt nevím, jen vím jedno, že je letos obzvláště vykvetlý!










Ostatně když se dívám dneska z okna tak už je na něm momentálně té rozkvetlé krásy polovina, ale ta další se už zase chystá na kvetení. Jsem ráda že jsem ho ještě chytila takhle, protože počítám že za čtrnáct dní už na něm toho k focení moc nebude .....
P.S. Ostatně jako vždy, v reálu to je ještě mnohem lepší Mrkající

28 komentářů:

  1. Jedním slovem, krása, krása. Ti moji jsou ještě úplná miminka.

    OdpovědětVymazat
  2. Mámo, táto,...kvete ale opravdu pěkně...   

    OdpovědětVymazat
  3. Máme před barákem ten samý, ale nižší, na podzim ho vždy radikálně sestříhám.Už jsem uvažovala, že jednu sazeničku vsadím někam do zahrady, protože právě ted´ zrovna růže odpočívají.Ty sis ho nechala trochu vyšší, krásné.   

    OdpovědětVymazat
  4. Vendy, máš nádherný ibišek Já mám bílý, ten už taky kvete, ale modrý je malý ještě nekvetl

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: Já měla i ten, na každém rohu terasy jeden, jenže bílej bez rozloučení a vysvětlení zdechnul....

    OdpovědětVymazat
  6. [3]: To narostl od jara, jinak byl zastřižený stejně s tím vrchním prknem terasy

    OdpovědětVymazat
  7. [2]: Letos opravdu jo .....

    OdpovědětVymazat
  8. Ať je to jak chce, Vendy, stejně fotíme hlavně kvůli tomu, abychom měly(i) co dát na blog. Ruku na srdce, kdybys blog neměla, pochybuju, že bys fotila jen do složek v počítači nebo pro tisk. Výjimkou je rodina, aspoň u mě. To jen tak mimochodem.

    OdpovědětVymazat
  9. A já si říkám Vendy co je to za krásu, kterou nyní potkávám v zahrádkách, když jdu domů z práce! Že je to ibišek, to bych tedy nehádala, takže ti moc díky za informaci, jako kdyby jsi mi četla myšlenky!   

    OdpovědětVymazat
  10. [8]: Asi máš pravdu. I když tu rodinu zas nefotím já....

    OdpovědětVymazat
  11. [9]:No jo, teď je jejich čas...bílejch, fialovejch, růžovejch, modrejch jednoduchejch i plnokvětejch.....

    OdpovědětVymazat
  12. Ten ibišek nádherně kvete, vyfoť ho!

    OdpovědětVymazat
  13. [14]:A víš jak by to bylo krásný kdyby byly satelity takovýhle? Barevný, kytičkový.....

    OdpovědětVymazat
  14. Je krásný. Já jsem loni na podzim zasadila keřík od sousedky. Sotva ho ona vyryla, já ho hned zasadila a ostříhala vytáhlé výhony. Letos stále nechtěl nasadi lístky. Myslela jsem, že ani nepokvete. Ale právě začal. Jen jsem udivená, že jsem hoviděla už v plném květu jinde a můj teprve začíná. Ani nevím, jestli to třeba není jiný druh. Zdá se mi, že má ten můj světlejší lístky.

    OdpovědětVymazat
  15. Byla by škoda ho nevyfotit. Je krásný!!!

    OdpovědětVymazat
  16. [17]: To je možný důvod proč tak kvete, nemilosrdně z něj ostříhám vždycky všechny ty větvičky se semeníky. Ale spíš to je keř kterému sestřih moc nevadí.....

    OdpovědětVymazat
  17. Je nádherný, Vendí - krásná barva.. .

    OdpovědětVymazat
  18. Ibišek je krásný...Fotky se ti moc povedly.

    OdpovědětVymazat
  19. Měla jsem podobný,od sousedky,ale předminulou zimu mi vymrzl.Je fakt nádherný.

    OdpovědětVymazat
  20. [21]:Když budeš chtít tak ti pošlu semínka

    OdpovědětVymazat
  21. [22]:To bys byla hodná .Než vyrostou tak snad vymyslím místo kam s nimi

    OdpovědětVymazat
  22. Krásný!! Jak je starý

    OdpovědětVymazat
  23. [24]: Asi pět let.....nejsem si jistá

    OdpovědětVymazat
  24. Nádherný. A když jsou květy ibišku naloženy do cukru, jsou lepší než kdejaký bonbón, navíc i s vitamíny Nevím jen, jestli je to tato odrůda nebo jiná, ale prodává se to normálně v některých obchodech.

    OdpovědětVymazat
  25. [26]: Znám, měla jsem. Tady na Mníšku je takovej obchůdek s těmahle mňamkama. Možná to jsou květy ibišku jedlého čili okry....

    OdpovědětVymazat
  26. Na Tvých fotkách mu to tuze sluší   

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....