02 května 2014

Lázeňský deník Lázní ducha....kapitola Osobnosti


Že se zahájení lázeňské sezóny zúčastnilo
i několik známých osobností z kultury jsem se už letmo zmínila v úplně prvním článku.
Jedním z hlavních protagonistů byl pan Zdeněk Svěrák a Vojta Kotek. Ti zahajovali sezónu buď proslovem nebo scénkou s rozdávání chlebů chudým studentům. Ale nebyl to jen pan Svěrák jako zástupce Cimrmanů, ale i pánové Weigel a Brukner kteří se zúčastnili vernisáže svých děl v Zámeckém pivovaru. Někde se po městě pohyboval další z Cimrmanů pan Hraběta, ale nikde jsme na něj nenarazily......a velkou pochvalu si zaslouží pan Žmolík za celodenní maraton moderování a to velmi vtipného.
Takže koho zachytilo moje "paparazzi" oko.....

Ten pán s panem Svěrákem je tuším pan Václav Kotek, manažer a herec z Divadla Járy Cimrmana a otec Vojty Kotka který občas s Cimrmany také vystupuje. A tvář doktora Humhala je vám také určitě známá.....



Pan Weigel


Pánové Humhal, Brukner a Weigel



Pan Svěrák byl úžasný. Mile si s každým popovídal, podepsal se i vyfotil. Bez nějakých namyšleností, bez toho že by dal na sobě znát jakékoli rozladění když se všichni okolo něj sbíhali...ale nejvíc z něj byly nadšené děti




Sbor Litomyšlských paní a dívek, pánové Svěrák, Brukner, Weigel a Kotek


Myslím že určitě poznáte i muže s buřinkou.....člen Dejvického divadla Martin Myšička


Pokud sledujete jeho výkony v televizních inscenacích, filmech i seriálech nebo na prknech Dejvického divadla určitě budete se mnou souhlasit že se z kluka z reklamy pro jednu stavební spořitelnu vypracoval na velmi kvalitního herce


Skvělý celodenní výkon pana Žmolíka si zaslouží obdiv a velkou pochvalu


Tyhle fotečky patří mezi dceřiny nej....prej půjdou do rámečkuMrkající
Těch z Cimrmany si ovšem váží nejvíc
Nejhorší je že si člověk uvědomuje jak ten čas nejde zastavit.... takhle tváří tvář pánům Cimrmanům....




Já jako fotograf jsem přišla zkrátka, ale uznávám že dceři to sluší s nimi víc....

14 komentářů:

  1. Měli jste všichni  pěkný zážitek, máš moc šikovnou dceru.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Tak odchodem z Prahy jsem o spoustu takových možností a akcí přišla, takže si je tady, pokud jsou, moc užívám....

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky, cimrmanovce mám ráda, p. Svěrák má takové zvláštní fluidum. Tvé dcerce to moc sluší.   

    OdpovědětVymazat
  4. Stejně jsme čumilové, viď?

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: Asi ano, ale musím říct že my se sdcerou ržely hodně zpátky. S těma dvěma pány si to domluvila ale pana Svěráka nebylo možné vůbec oslovit co pořád okolo něj bylo prosebníků, a když jsem viděla jak by dcera o tu fotku moc stála tak jsem vyčíhla okamžik kdy už se pakoval pryč a poprosila ho o vyfocení. Musím říct že i přes to jak ho tam lidi "válcovali" byl velice milý a ochotný. A dcera nadšená

    OdpovědětVymazat
  6. [3]: Proto jsem se ani nesnažila prosit o foto já

    OdpovědětVymazat
  7. Nádhera a úžasné fotografie jste nafotili, dcerce to moc sluší

    OdpovědětVymazat
  8. Tvoje dcera je super kočka, Vendy, ty fotky jsou bezvadné, má krásnou památku. Ty ses taky vyznamenala, pěkně jsi je vyfotila.   

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné odpoledne, prima zážitek.

    OdpovědětVymazat
  10. [9]: Tak když člověk vidí že jsou to lidé vstřícní, žádné nafoukané rádoby celebrity tak to i dá se zeptat.....

    OdpovědětVymazat
  11. parádní den. Dcera je také jako nějaká umělkyně a musím konstatovat, že je celá po tobě. Prostě máma za mlada.

    OdpovědětVymazat
  12. Pana Svěráka mám taky moc ráda, i všechny ostatní Cimrmany Dcera bude mít krásnou památku.

    OdpovědětVymazat
  13. [13]: No ono i já, protože ty fotky jsou moje   

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....