10 dubna 2014

Jarní královny zahrad.....


Myslím že právem je královnou
dubnových zahrad magnólie. Vznešenost jejích květů, které jak
svíce září na větvích, u některých druhů i krásná vůně, to vše z ní dělá klenot zahrady. Já jim nikdy neodolám
a vrhám se do dalšího a dalšího focení. I když jsem zjistila že ty které jsem fotila minulý rok letos kvetou nějak chudě a mají i o dost menší květy....ale našla jsem tu po vsi i pár jiných které byly naopak obalené květy.
Letos díky tomu zvláštnímu počasí kvetou naráz,
jak Magnolia stellata tak Magnolia soulangeana

Magnolia soulangeana




Loňské květy byly o poznání větší





Magnolia stellata















Na téhle sérii je i vidět jak rozmanité tvary květů může mít jedna odrůda.


18 komentářů:

  1. Magnolie jsou opravdu krásné a půvabné

    OdpovědětVymazat
  2. Ta bílá magnolie je nádherná Tu má nejraději manžel - měli ji v Brně na zahradě

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Taky bych jí moc chtěla na zahradu, místa tu je dost....neboj to dáš! Není to nic těžkého....

    OdpovědětVymazat
  4. [2]: To jsou....kdybych mohla měla bych nejraději místo ovocných stromů na zahradě magnólie.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotky a nádherné květy. Škoda jen, že naše zahrada je mrňavá.

    OdpovědětVymazat
  6. Opravdové královny, Vendy, nebo taky nevěsty. To je nádhera! Nejvíc se mi líbí bílý keř na konci série, je krásně obalený květy. Super fotky!

    OdpovědětVymazat
  7. Magnolie jsou nádherné. Fotky jsou skvělé.

    OdpovědětVymazat
  8. Jsou nádherné, taky u nás kvetou, ale jek prší, tak asi bude brzy po nich.

    OdpovědětVymazat
  9. Magnólii mám moc rád. Dřív jich moc nebývalo, teď jsou hodně oblíbené. A mám raději tu narůžovělou než bílou .

    OdpovědětVymazat
  10. [10]: Já můžu všechny....teď nově jsou i žluté. A ty bílé s neopadavými listy s květy o průměru 20 cm.....to je bomba! Tmavě zelené lesklé listy a ty obrovské květy to je prostě něco.....

    OdpovědětVymazat
  11. [8]: No jo, déšť jim moc nesvědčí....

    OdpovědětVymazat
  12. Tak už díky tobě vím, že ta čistě bílá je také magnolie. Krásné květy.

    OdpovědětVymazat
  13. nádhera! u nás začínají, na Moravě už byly v plném květu

    OdpovědětVymazat
  14. Magnolie u nás už možná odkvétají, musím se jít podívat, jednu jsem fotila před víc než týdnem. Jsou nádherné. A zaujaly mě ty bílé, zdánlivě jednodušší, ale mají nádherné květy. Jako hvězdičky.

    OdpovědětVymazat
  15. Naše už je odkvetlá, pomalu se zelená.

    OdpovědětVymazat
  16. [17]: Naprosto s tebou souhlasím....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....