04 ledna 2014

Voda a led....


Z několika vycházek
se skládá výběr vodně - ledových obrázků. Bylo to jen tady po okolí
protože to byly většinou jen takové krátké "výběhy"....




První letošní ledouni



Přehrada měla jen jemnou ledovou krustu



I když to vypadá že je led jen ta bílá část, ale led byl po celé ploše, ale co způsobilo že se takhle zvláštně prolnul
to nevím....


U břehů byla voda jen lehounce zamrzlá a ve volné vodě se krásně odrážela obloha...


Stejný záběr, jen o něco víc stmavený. A vítr mírně rozčeřil hladinu...



22 komentářů:

  1. Krásné fotky, z toho ledu na mě foukla zima, ale jsem v teple pod peřinou Obzvlášť se mi líbí ta bílá a modrá hladina na 7. fotce.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to se mi moc líbí, opravdová nádhera. Vodní i ledové fotky jsou překrásné.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné, u nás jen deštivo, slunečno a nebo zamračeno, mrazík u nás ještě nemaloval

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadají krásně, tady je jen mokro.

    OdpovědětVymazat
  5. Mráz umí divy.U nás prší a celý den zamračený.

    OdpovědětVymazat
  6. Dokážeš vykouzlit krásné obrázky. I v nevlídných časech. Moc se mi líbí ten první a pak záběr s vodou a větvemi stromů.Ten první je trochu záhadný, ten druhý romantický.

    OdpovědětVymazat
  7. Na tu druhou a třetí od konce bych zkusil polarizační filtr. Myslím, že by omezil část odlesků, ale chtělo by to zkusit z různých úhlů.

    OdpovědětVymazat
  8. [7]:Tak já mám neustále na objektivu ten filtr který byl součástí setu a měl tedy být polarizační. Asi málo..... s těma úhlama by to ale bylo horší, místo bylo hůř přístupný a musela bych už do vody.

    OdpovědětVymazat
  9. [6]:Ten první taky do té série úplně tak nepatří. To se mi líbilo jak se odráží sluníčko na ledové hladině bazénu.....

    OdpovědětVymazat
  10. Ha! Já se k ledounům letošní zimu ještě nedostal.

    OdpovědětVymazat
  11. [11]: Ty, já si tak říkám jestli to nejsou první a zároveň poslední ledouni....

    OdpovědětVymazat
  12. Led už jsem neviděla ani nepamatuju. Tak ráda bych fotila sníh a ledovánky. U nás kvetou stromy. fotky máš krásné

    OdpovědětVymazat
  13. Měla jsi štěstí, Vendy, my jsme letošní zimu ještě ledouny neviděli.

    OdpovědětVymazat
  14. To u nás je jaro, po ledu a mrazu ani památky.

    OdpovědětVymazat
  15. [15]:Tohle byl jen takový záchvat.....od té doby taky nic

    OdpovědětVymazat
  16. [14]:Jak jsem už podotkla, byl to jen chvilkový záchvat přírody a pokus o zimu

    OdpovědětVymazat
  17. [17]: No jo, pár takových záchvatů už bylo, Vendy. U nás je dnes vyloženě jaro. Sluníčko svítí jako o život a je poměrně teplo.

    OdpovědětVymazat
  18. na chválu by mi nestačil rozsah pro koment. voda zkrátka nemá chybu!

    OdpovědětVymazat
  19. [20]:Klidně si tam můžou i zůstat....

    OdpovědětVymazat
  20. [19]:Ó děkuji, děkuji

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....