24 listopadu 2013

Houbové nokturno....


Při různých procházkách, jsem nafotila
i různé houbičky. Většinou tedy nejedlé. I když v případě hnojníku to je obdobné jak s hadovkou. Než se začne rozkládat je jedlý....ale je tolik jiných které se daj sbírat, a tak se hodí jen k nafocení....


Takovéhle exempláře hnojníu tu rostou u nás na hrázi té pidipřehrady. Fáze ještě jedlá....




Muchomůrkám jako modelkám asi nikdo neodolá, ani já ne....




Takovéhle choroše rostly v dobříšském parku. Na první pohled velmi zajímavé, skoro jak z jiné planety, ale když se k nim člověk přiblížil.....no smrděli děsně.....


Byli ohromní....



Na stejném místě rostly i tyhle "mističky na polívku" pro veverky


15 komentářů:

  1. Mě se líbí nejvíc ty létající talíře přilepený ke stromu.. Máte tam u vás ale fakt krásně..

    OdpovědětVymazat
  2. [1]:Tak zurovna u těch chorošů to nebyla vůbec vůně, ale za to pěkněj smrad. Světlo bylo fajn, to jo. Sluníčko mezi těmi stromy tak všelijak pěkně prosvítalo a osvětlovalo.....

    OdpovědětVymazat
  3. [2]:Ty jsou focený na Dobříši v zámeckým parku

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné houbičky a krásný les, cítila jsem jeho vůni

    OdpovědětVymazat
  5. Hnojníky -  dúfam, že si ich tam nenechala a pochutila si na nich. Sú naozaj chuťovo fantastické. Ja som iba kvôli nim jazdievala k Váhu na jedno miesto. Každý druhý deň. Ľudia do nich iba kopali.

    OdpovědětVymazat
  6. Choroše jsou super, krásně nasvícené! Hnojník dost dobře neznám, u nás asi neroste.

    OdpovědětVymazat
  7. [7]:Roste povětšině na loukách koncem léta a v brzkém podzimu.Pak se začne od spodku ten klbouk jakoby rolovat, černat a roztejkat se....

    OdpovědětVymazat
  8. [6]:Aha....nikdy jsem je nechutnala, nějak jsem jim nevěřila. Takže teď, tedy až příští rok je ochutnám

    OdpovědětVymazat
  9. Nejfotogeničtější jsou ty muchomůrky. Ale hnojník vypadá taky moc dobře, i když jíst bych si ho přes veškerá doporučení asi netroufala.

    OdpovědětVymazat
  10. Nádherné snímky - ta barevnost

    OdpovědětVymazat
  11. [Smazaný komentář]To já udělala jednou bramboračku s čechratky černohuňaté, o které tvrdí že je jedlá(asi jo když tu už straším takovou dobu)a ta byla jak když se tam místo vody dal modrofialový inkoust....muž na to koukal ale snědl to. Děti odmítly....

    OdpovědětVymazat
  12. Máš dobré oči... Co tebe všechno nezaujme...Pěkné záběry.

    OdpovědětVymazat
  13. Hnojníků u nás bylo vždycky dost, ale neochutnal jsem. A čechratky ve mně nebudí pražádnou důvěru

    OdpovědětVymazat
  14. [14]:Čechratky nesnáším, tedy ty podvinuté, protože se v lese maskují za hřiby a já mám vždycky šílenou radost a ono nic. Jen zatracená čechratka

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....