11 října 2013

Den z mlhy zrozený....


V úterý tu byla ráno úžasná mlha.
Já vím, na mlze není nic úžasného hlavně pro motoristy kteří jsou na cestách a v tom provozu a džungli která v něm vládne je to spíš pěkně nebezpečné. Ale pro fotografy naopak je mlha dárkem z nebe. Bohužel mi byl dán až doma kde mám omezenou možnost focení a nemůžu si vyběhnout před ranní kávou jen tak v pantoflích do lesa jak na chatě. Ale tentokrát jsem chtěla nafotit hlavně sluníčko které se z té mlhy klubalo ven. A tak jsem si našla nejdřív flek ve střešním okně a z něj zkoušela při různých časech a režimech fotit a pak když už vylezlo výš se přesunula do zahrady....







Dodatečně ještě jedna fotečka, upravená či spíše "vystřihnutá" na radu Majky






Stínohra na protější zdi

18 komentářů:

  1. Sluníčko se přímo fotí špatně. Většinou vznikne vypálené kolečko se závojem. Ale když sis ho dostala za stromy, tak to je jiná podívaná. Na té druhé fotce je hezké, jak se odráží od střechy a tak bych to na velkém originálu ořezala tak, aby byl jen náznak světelného  zdroje a ta střecha. Zkus si to monitorem. Zajeď fotkou nahoru a skovej sluníčko, nech jen kousek roho závoje. Dostane to jinou atmosféru.   Já mám zase v plánu fotit mlhu nad rybníkem v ranním sluníčku. Ale zatím jsem také neměla letos příležitost.

    OdpovědětVymazat
  2. Fotky sluníčka za mlhy jsou moc pěkné, ale jsem doslova fascinována ručními výtvory vpichováním špendlíků do stuhy. Mám ráda všechny ruční práce, ale tohle bych nedokázala, je to moc krásné. Přeji hezký den.

    OdpovědětVymazat
  3. [2]:Jsem ráda že se líbí. Mě to hodně baví a dost se s tím vyblbnu

    OdpovědětVymazat
  4. [1]:Vyzkouším. Už tak jsem dělala ořezy, páč ta střecha není nic moc, ale zase ze zahrady nebylo vidět vůbec nic ze slunka.....

    OdpovědětVymazat
  5. Škoda, že jsi východ slunce v mlze nechytla na chatě, Vendy! Nemůžu si fotky pořádně vychutnat, když na nich ruší antény a dráty.

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj,chtěla bych ti připomenout,že si ještě neposlala fotku do Fotografické soutěže na téma Domov!

    OdpovědětVymazat
  7. [5]:Já jsem měla udělané výřezy bez toho komínu, jenže to bylo takové divné, nezajímavé. Tak jsem tam ten komín nakonec nechala. No jo, nemůže mít člověk všecho....taky mne štve že to nebylo na chatě, ale co už.....

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: Komín v mlhách má vždycky své kouzlo. /Kocůři vědí/

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: Tak myslím že další článeček bude pro ebe jak dělaný! ....

    OdpovědětVymazat
  10. slunce deroucí se skrze větve je efektní!

    OdpovědětVymazat
  11. [5]: Komín je v pořádku, ale to ostatní ...

    OdpovědětVymazat
  12. Ty první fotky jsou fantastické, krásně se ti povedlo zachytit ten zamlžený prosvícený opar. Taky se mi líbí hodně ta poslední.

    OdpovědětVymazat
  13. Paprsky v mlze jsou parádní   

    OdpovědětVymazat
  14. Ty pevní tři fotky jsou působivé tou zádumčivostí a bezútěšností jak z obrazů Jakuba Schikanedera.

    OdpovědětVymazat
  15. Moc pěkné, mlha umí vytvořit krásná překvapení. I stínohra se moc povedla

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....