27 září 2013

Východní....


Včera ráno jsem se vzbudila
do sluníčka, a tak jsem si vyběhla jen kousek od chaty do zatáčky nafotit vycházející sluníčko. Škoda že jsem se nevzbudila o něco dřív a nepodařilo se mi vyfotit ten východ nad Prahou, bylo tam zajímavě zamlženo ai mraky byly takové pohledné takže by to bylo bývalo asi docela pěkné. No ale alespoň i těch pár fotek se zadařilo...I když to nebyl nějaký jásavý východ, s růžovými beránky. Ale byl takový zajímavě strukturovaný...



20 komentářů:

  1. Východ slunce - působí na mě tajemně a taky jako příslib....čeho?

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krásné. nejvíc se mi líbí ta fotka v koláži uprostřed třetí druhé? řady.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak do zatáčky,jo? Musela bych taky do jednoho cípu zahrady.Ale fotky máš nádherné.

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Tak tohle už byl takový dost pokročilý východ slunce, ono bylo půl osmé   

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: Ano, protože to je nejmíň lesnaté místo, tedy pokud bych se nechtěla bořit do hluboké orby na poli, která je po těch deštích řádně namočená

    OdpovědětVymazat
  6. [1]: To ti klidně řeknu....pěknýho lijáku....jen jsem došla zpátky a sedla ke kompu už lilo jak z konve. Pak zase na chvílku vylezlo slunce aby se vzápětí zase schovalo a zůstalo už schovaný celej den....

    OdpovědětVymazat
  7. východ a západ slunce se dá fotit pořád

    OdpovědětVymazat
  8. Takhle poskládané je to dohromady moc pěkné :) Paprsky mezi mrkay tvoří nádherné obrazce :)

    OdpovědětVymazat
  9. Krásná slunečná koláž. Moc se ti povedla!

    OdpovědětVymazat
  10. [9]:Díky za pochvalu . Říkala jsem si že to chce nějakou změnu tak jsem si udělala skládanku....

    OdpovědětVymazat
  11. [10]:Jo, jo....bylo to hezké. A budou ještě z východu v mlze...to jsem pěkně vymrzla, páč byla hnusná jinovatka....a pěkná kosa!

    OdpovědětVymazat
  12. Nádherný východ a skvělé fotky, Vendy! Docela ti závidím, že si můžeš takhle ráno vyběhnout z chaty a cvaknout východ slunce.   

    OdpovědětVymazat
  13. [5]:  I to je na mě brzo.

    OdpovědětVymazat
  14. [15]: Tak na chatě to jde, tady doma už je to o dost horší. Jsme v ďolíku takže se vždycky musím vydrápat někam na kopec a tak mne to většinou odradí

    OdpovědětVymazat
  15. [16]: Máš mou úctu. Málo koho ze starších jsem slyšela říct že je na něj půl osmé ráno ještě brzy! Jo říká se sice že ranní ptáče dál doskáče, jenže taky ho dřív klepne! Takže správně činíš!

    OdpovědětVymazat
  16. [17]: My někdy jezdíme fotit východ slunce na Mohelenskou step, ale to musíme vyjet aspoň v šest ráno. Podotýkám, že na podzim, když slunko vychází později a jsou mlhy.

    OdpovědětVymazat
  17. Pěkný východ.V Orlických jsem taky jeden zkusil fotit,ale to uvidíš později

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....