21 září 2013

Teplo....


22 komentářů:

  1. Já chci léto, bééé. Ani to babí mi moc nepřeje. Prší a prší, zima je že by psa nevyhnal.

    OdpovědětVymazat
  2. [2]: Babí pro baby prý bude v říjnu. Ale věř meteorologům

    OdpovědětVymazat
  3. [3]:Teď jsem to zrovna psala Vendy do komentu. Mám v plánu zajet na nějaké focení Brna tak doufám že alespon trochu ta jejich předpověď vyjde....

    OdpovědětVymazat
  4. [2]:Nechci to zakřiknout ale tady na chatě mi svítí do monitoru . Tak doufám že ta předpověď opravdu vyjde a ten týden bude alespoň trochu o něčem...

    OdpovědětVymazat
  5. Léto budiž pochváleno!

    OdpovědětVymazat
  6. I včera bylo docela hezky a dnes taky.

    OdpovědětVymazat
  7. [6]:Jo, jo....správně.- Tak to by bylo fajn že i Kitty by se připojila

    OdpovědětVymazat
  8. nádherná, to slunce mi bude chybět

    OdpovědětVymazat
  9. karlaprazakova23/9/13 11:41

    To je fotka, která opravdu zahřívá

    OdpovědětVymazat
  10. Wendy ať ti to na chatě všechno vyjde a líbí se ti tam, držím palečky!

    OdpovědětVymazat
  11. u nás byla lepší neděle, zato dnes je mračivo celý den...

    OdpovědětVymazat
  12. Nádherné! Krásné barvy, moc pěkná fotka

    OdpovědětVymazat
  13. To je zvláštní, obrázek nevypadá jako fotografie, ale spíše jako kresba (anebo fotka, na kterou je aplikován efekt zvýraznění obrysů).

    OdpovědětVymazat
  14. [10]:To máš pravdu....zatím mne zahřívají ale spíš kamna....

    OdpovědětVymazat
  15. [14]: Ona je trochu upravená . Má rozmazané okraje....

    OdpovědětVymazat
  16. [13]: Děkuji a ať jseš brzy fit!

    OdpovědětVymazat
  17. [12]: U nás bylo hnusno fut a co jsme přijeli sem na chatu tak taky! Už dva dny mělo být podle pondělní předpovědi krásně a teď opět hlásili na zítra déšť....       

    OdpovědětVymazat
  18. [11]: Už teď tě můžu ujistit že nevychází ale vůbec nic....ani počasí a o dalším už je škoda mluvit....opět objektivní problémy! Ovšem ne z mé strany.

    OdpovědětVymazat
  19. [17]: Díky moc! Snažím se, ale zatím nic moc. Ale nevzdávám to   

    OdpovědětVymazat
  20. Pěkná zlatá sluníčková

    OdpovědětVymazat
  21. To je vážně příjemně teplá fotka, Vendy!

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....