01 září 2013

Hádej, hádej, hadači...


Tak a co je všechno tohle, víte?
Myslím, že to uhádnete hned...






10 komentářů:

  1. asi bych to měla znát, že? ale nějak tápu

    OdpovědětVymazat
  2. Všechno jsou to semeníky magnolie v různých stádiích zrání.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, nevím určitě, ale připadá mi to na plody magnólie, šácholanu. Sama ji nemám na zahrádce, protože mám zahrádku malou, ale moc se mi líbí její květy. Bohužel, plodů jsem si nikdy nevšimla, ale nějak mi to naskočilo, snad podle listů. Uvdíme. Přeji pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  4. Listy to má jak magnolie.

    OdpovědětVymazat
  5. já ti přidám hvězdičky za fotky, ale vůbec netuším, zda je to květ nebo plod nějakého okrasného keře či stromu. Ráda si ale počkám na výsledek. Ty poslední fotky jsou hodně zajímavé.

    OdpovědětVymazat
  6. Mimo soutěž - jak tu tak šmejdím, musím konstatovat (chcačky - nechcačky), že fotky vyrábíš parádnický, i když´s mě zklamala u předchozího článku (že není Tvoje - ten osvětlený pes)... Hodně chvály a úspěchů!

    OdpovědětVymazat
  7. Hádám jen, že je to krásná fotka.

    OdpovědětVymazat
  8. Tahle krása to je určitě souplodí magnolie. Krása

    OdpovědětVymazat
  9. nj, mangnolie, já věděla, že to mám znát     

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....