02 srpna 2013

Studie v šarlatové....


Tak si zkouším a zkouším
a fotím a fotím. Někdy z toho vyjdou zajímavůstky, jindy je všechno tak akorát na smazání.
Jednou z mých "obětí" byly i tahle květy máku, který se mi tu uhnízdil už vloni a nevím odkud.
Vzhledem k tomu, že je na místě kde bylo krmítko pro ptáčky, počítám že z nějaké směsi....


Nejdřív kvetl jeden a já zkoušela nastavení barev....





A kouzlo ostření....přiznávám, tohle jsem odkoukala od jedné fotoblogerky




Pak kvetli dva....focené s jiným podáním barev. Po dešti a za větru....







18 komentářů:

  1. Jsou to opravdu povedené fotky. Nejvíce se mi líbí ta druhá.

    OdpovědětVymazat
  2. Jsi hravá a je vidět, že focení tě hodně baví. Hra s barvami? to jako že si můžeš nastavit i tohle na foťáku?   

    OdpovědětVymazat
  3. [2]:Ano, dá se tam nastavit jestli chceš mít barvy standartní, živější, na focení krajiny, na portréty....tam je takovejch nastavování a vychytávek....i přímo ve foťáku si můžeš dělat určité úpravy které jsou v některých editorech.

    OdpovědětVymazat
  4. [1]:Já děkuji za pochvalu .Mě se zase zase nejvíc líbí čtvrtá, šestá a dvanáctá.

    OdpovědětVymazat
  5. Me se nejvíc líbí ta predposlední fotka,krásný horký weekend!

    OdpovědětVymazat
  6. Moc krásné fotky. Tyto, i ty nahoře v záhlaví. Vážně povedené. (:

    OdpovědětVymazat
  7. Ta poslední má bájo bokeh.

    OdpovědětVymazat
  8. Pěkně jsi se rozcvičovala

    OdpovědětVymazat
  9. [9]: to je to jak to vykresluje to pozadí, ale detaily po mě nechtěj, já to nevím.Kdyby tam byla voda, tak tam budou taková malá bílá kolečka. Voda by se třpytila, ale tím že bylo ostřeno na objekt vpředu a byla použitá malá hloubka ostrosti(nízka clona) tak to udělá tenhle efekt.

    OdpovědětVymazat
  10. [8]: Myslíš? Tak to jsem ráda

    OdpovědětVymazat
  11. [7]: Děkuju . Tak teprve si ten foťák omakává a zjišťuju jaká kouzla v sobě skrývá.

    OdpovědětVymazat
  12. [10]: Děkuju za vysvětlení. Přiznám, že částečně jsi (pro mne) psala svahilsky

    OdpovědětVymazat
  13. [13]:Aha, ale jinak už to neumím popsat míň odborně, i tak by se už odborník chytal za hlavu. Určitě ale znáš ty fotky kde za nějakým objektem pozadí vytváří buď právě ty kolečka, nebo různohrany které vypadají jak hvězdičky. Takže když se zadaří a ty zaostříš na tu věc vpředu při hodně malém otevření těch lamel v objektivu (to je právě ta malá hloubka ostrosti, že je ostré jen to na co ostříš a zbytek ne) tak je pozadí silně rozostřené a vytvoří to tenhle efekt.Je to srozumitelnější?

    OdpovědětVymazat
  14. Já šťoura přemýšlím o tom, jestli barva máku je šarlatová. Nevím, ale představovala jsem si šarlat tmavší

    OdpovědětVymazat
  15. [15]: Některé máky jsou  dost tmavší, taky jsem si toho všimla, ale tenhle je i takovej drobnej, nemá víc jak 2O centi. A světlejší než ostatní. Název jsem si vypůjčila ze Sherlocka Holmese .I když včera jsem se dívala na film Šarlatové písmeno a ta barva byla hodně podobná.

    OdpovědětVymazat
  16. [16]: Jj, bude to tak.

    OdpovědětVymazat
  17. Paráda, Vendy, jak vidím, děláš s novým foťákem spoustu pokusů, což je fajn.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....