05 července 2013

Japonské kosatce podruhé....


Dalším v řadě japonských
kosatců který vykvetl a o kterém jsem si po pravdě nebyla úplně jistá jestli ještě vůbec někde v záhoně existuje je tenhle fialově žíhaný krasavec, a pak další bílý kultivar u jezírka. Jsou zvláštní svým plochým a velikým květem. Ale je vidět že opravdu to jsou kosatce milující vlhko a tak se i tenhle až nastane čas přestěuje k jezírku....










27 komentářů:

  1. Nádherné s těmi kapkami rosy!

    OdpovědětVymazat
  2. nádherné fotky, hlavně ty s rosou

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné kosatce a ještě hezčí fotky   

    OdpovědětVymazat
  4. Ne nadarmo mají kostace své jméno (iris) odvozeno od řeckého boha duhy.

    OdpovědětVymazat
  5. Ten s tymi vodnymi kvapkami je az neslusne pekny a hlavne neslusny...

    OdpovědětVymazat
  6. [2]:Jsou takové netradiční, že vypadají jak placky

    OdpovědětVymazat
  7. [1]:Je jich spousty druhů, koupila jsem je kdysi na výstavě v Litomyšli ve školkách. Vím určitě že jem ještě kupovala modrý ale fakt nevím jestli ještě je nebo není. Přesazovala jsem nějaký který mi leta nekvete k jezírku ale jestli to je on nebo jen odnož od bílého nebo toho fialového....tak snad m to bude vícvyhovovat na novém místě a já se tak dočkám květu

    OdpovědětVymazat
  8. [3]:No spíš řekněme než tajemné zabordelařenej a zaplevelenej záhon, s kterýho vylejzá ten jeden jedinej květ....

    OdpovědětVymazat
  9. [6]:Makro je moje oblíbená disciplína. A u kytek obzvlášť

    OdpovědětVymazat
  10. [8]:Je zajímavé že klasické kosatce mi nikdy moc neprospívaly. Vždycky je napadla nějaká plíseň, listy se kroutily a hnědly, květy zahnívaly ještě v poupatech. Za to tyhle ty jdou úplně nádherně....

    OdpovědětVymazat
  11. [10]:Jsou, to máš pravdu

    OdpovědětVymazat
  12. [9]:Nevím, asi proto že nejsem chlap ať koukám jak koukám nic neslušného na nich nevidím   ...

    OdpovědětVymazat
  13. [18]:No predsa tie podozrive kvapky!

    OdpovědětVymazat
  14. Nejzajímavější je ten první, tmavě fialový. V této barvě jsem kosatec ještě neviděl-

    OdpovědětVymazat
  15. [19]: Ty podezřelá kapko! To pršelo

    OdpovědětVymazat
  16. [21]: To když je v poupěti je takhle tmavý, pak je z něj to co je na fotkách. Co se týče tzv.amerických kosatců, tam je také jeden kultivar úžasně tmavě fialový, vypadá jak z aksamitu. A pak i modrý. Jenže mě prostě nešli, nevím proč co nebo co bylo špatně....

    OdpovědětVymazat
  17. [22]:To je predsa vzdycky radost, ked to pekne srieka, oder?

    OdpovědětVymazat
  18. [24]: Hele týýý....   

    OdpovědětVymazat
  19. Letne kaprioly...dobry start do noveho tyzdna

    OdpovědětVymazat
  20. Ty jsou nádherné, Vendy, a moc pěkně vyfocené.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....