31 července 2013

Horsky....



15 komentářů:

  1. Pekné, ako u nás. Len tá suchá tráva...nuž ,leto vrcholí. Už sa teším na zimu. ( nebite ma)

    OdpovědětVymazat
  2. [1]:Ona nebyla suchá, kvetla a má takovou zvláštní barvu.

    OdpovědětVymazat
  3. Tam se člověk dokáže zklidnit.

    OdpovědětVymazat
  4. [7]: To neulovil jen naprosto slepý....

    OdpovědětVymazat
  5. [5]: Jo, tyhle stromy mne na horách vždycky dostávaj. Skvělé skelety byly k vidění na Ovčárně. Dokonce jedna čarodějnice z Petrových kamnů i s kočkou!

    OdpovědětVymazat
  6. Takové záběry mám ráda, protože hory a kopečky miluju a okolí Pradědu je moc krásné. Na Petrovky se může? Já myslela, že je to tam z důvodu ochrany uzavřené ta část. Kdysi kolem Petrových kamenů vedla turistická značka a na kameny jsem lezla jako malé dítko.

    OdpovědětVymazat
  7. Moc pěkný snímek, Vendy.

    OdpovědětVymazat
  8. [10]:Tak to nevím, nešli jsme k nim ale cesta tam vede. Ten skelet stromu co vypadal jak čarodějnice byl ve svahu pod Ovčárnou.

    OdpovědětVymazat
  9. [12]: Díky, tvoje krajinovky jsou pro mne vzor, je zvláštní že u tebe se mi líběj věci které já když vyfotím tak mi to připadá bezduché a bez nápadu....

    OdpovědětVymazat
  10. Ty jsi můj člověk, taky mě to dokáže uklidnit.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....