07 února 2013

Koukám z okna....

Protože mám ještě pořád zabrané moje klasické kompjůterové místo šicím strojem a adopčními vestičkami tak místo stolu používám okenní parapet (bohudíky za stará špaletová okna a silné zdi a tenká plastová okna). A jak tu posedávám a píšu a čtu a prohlížím tak také vyhlížím. Tu ptáky na krmítkách (už mají zase prázdno), tu západ slunce nebo sluníčko marně se snažící prorazit vrstvou mraků. A tak si vždycky vezmu foťák který mám pořád hned vedle kompu a fotím. Tak vznikly tyhle barevné hrátky se sluncem a mraky, protože sami o sobě byly jen šedivě šedé....






13 komentářů:

  1. Vznikly zajímavé barevné kombinace!

    OdpovědětVymazat
  2. [1]:Barevné filtry jsou skvělá věc a jejich kombinace a "hutnost" barvy nabízejí netušené možnosti

    OdpovědětVymazat
  3. Musím říct, že to vypadá dost zlověstně, ale umělecky zajímavě

    OdpovědětVymazat
  4. Zajímavé barevné kompozice!

    OdpovědětVymazat
  5. Pižlík8/2/13 13:12

    Máš to moc hezky upravené.

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: Zlověstný! Ano, to je to správné slovo.

    OdpovědětVymazat
  7. Fredy Kruger8/2/13 18:42

    " Já najed se hrachu a fazolí....

    OdpovědětVymazat
  8. To je jak nějaký obraz! Vynikající fotka.

    OdpovědětVymazat
  9. Jako ilustrace k hororu, ale krásná.

    OdpovědětVymazat
  10. [12]: Chtěla jsem aby to bylo trochu jiné, i když v originále to bylo také zajímavé. Ale přece jen.....tak jsem si zahrála při úpravě s barevnými filtry.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....