02 ledna 2013

Co to je?.....vyluštění

Tak si říkám, že je asi moje velké štěstí, že vlastně všichni kdo se účastní mýh hádankových hrátek jsou vzdáleni nejen velikostí monitoru ale i dálkou reálnou, protože jinak by jste mne za to co vám tu předkládám umlátili klackama....Protože takový pitomosti kterýma vás zatěžuju, jsou fakt někdy na ubití Smějící se.

Pravdu jste měli když se to tak vezme všichni, tedy krom TlusŤjocha. Šlo o vodu, ale ne o příboj, i když tomu se to nejvíc podobalo a když jsem přemýšlela jak to trochu ztížit ta modrá barva mi hned padla do oka i ta podobnost s mořem. Navátý sníh na parapetu také ne, i když skupenství už bylo pravdě blízko, ale ta ledová tříšť ta už byla správnější. Nicméně ani to nebyla správná lokalizace. Takže co to je? Namrzlý kraj vody která se drží na plachtě kterou máme přikrytý bazén. Jelikož plachta leží na hladině, voda jí prosakuje a ona tam zmrzla. Následně na ní napadal sníh který později roztál a vytvořil tak efekt vodní pěny. Fotila jsme to jak občas dělávám, že jsem postavila foťák přímo na led nazoomovala a proto také vznikl ten efekt příboje a vln vracejících se od břehu.....

6 komentářů:

  1. Já věděla, že to bude taková nějaká piškuntálie..

    OdpovědětVymazat
  2. Už jsem čekala, že to bude úplně něco jiného, třeba z domácnosti.

    OdpovědětVymazat
  3. [4]: Proto jsem psala, že není všechno tak jak vypadá

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....