30 prosince 2012

Námrazové....

Já za to fakt nemůžu, ale když ona si ta příroda stále vytváří
taková krásná témata k focení. I když pořád studená, tak holt je zima....
Včera totiž svítilo nádherně sluníčko a po ránu byla krásná jinovatka
takže se to nedalo přejít to jen tak bez povšimnutí...











14 komentářů:

  1. Hezké fotečky. Mně úplně stačí když mi mrzne nos. Pořád se nemohu dostat z toho kašle.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]:Nápodobně, už třetí den od pěti ráno dospávám v křesle pod peřinou, protože když se vzbudím tak se tak rozkašlu, že to je na udušení, takže musím jak za mala do křesla a zkoušet usnout v sedě. Akorát mám ráno pěkně přeleželej krk....Jen tu není ta babička, která mi vždycky udělala čaj a po lžičkách mi ho dávala abych si trochu zahřála průdušky a ten kašel se zklidnil....

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné obrázky. Mohu se zeptat - kouříš?

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Ne, po vyučení jsem sice dala jednu krabičku za týden asi tak po dobu dvou let, ale pak jsem byla kuřák příležitostný, to jest přepočítáno na krabičky jedna za čtvrt roku, teď v posledních letech už vůbec nic. Ale jestli myslíš kvůl tomu kašli, tak já od mala mám s tímhle problém, mám takový ten suchý dráždivý kašel po kterým si libujou hlavně průdušky. A dcera ta nekouří vůbec a už se z toho kašle taky vylízává čtrnáct dní a to měla atb po dvanácti hodinách a furt se jí to drží jak lejno košile....

    OdpovědětVymazat
  5. [2]: Vendy, zkus medvědí mléko. Dáš ohřát mléko, aby bylo horké, přiliješ rum podle chuti (větší nebo menší štamprle) a osladíš medem. Mě to na průdušky fakt pomáhá.

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuji za rychlou odpověď. No měla jsem na mysli kouření, znám takovou...a pak se diví. Tak se drž, šetři se, nenamáhej, zadýcháváním si to asi zhoršuješ. Hodně odpočívej!!!

    OdpovědětVymazat
  7. nádherný, hlavně ta poslední, vyfocená ale několikrát, co pak to je?

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: To je odkvetlý Clematis montana....

    OdpovědětVymazat
  9. Jehnědy okované jak husitské cepy.

    OdpovědětVymazat
  10. Opravdu je to nádherné Příroda umí vykouzlit nádherně romantickou scenérii, ale tys ji skvěle vyfotila

    OdpovědětVymazat
  11. [9]:No to je fakt, opravdu to tak vypadá

    OdpovědětVymazat
  12. Nádherné! příroda čaruje a ty ji krásně zvěčňuješ!

    OdpovědětVymazat
  13. Nádherné motivy a předlohy pro umělecké skláře od Mistra Přírody.

    OdpovědětVymazat
  14. Nebyl u vás kouzelný dědeček s berlou mrazilkou?

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....