22 října 2012

Krása listů...

Jak jsem tak seděla v autě a čekala až bude manžel hotov s prací, zaujaly mne javorové listy které se přede mbnou třepotaly ve větru a opíralo se do nich sluníčko. Bylo to tak krásné, že jsem neodolala a nacvakala je. Takže se omlouvám za další listy, ale ony si to opravdu zaslouží...








5 komentářů:

  1. Ty listy jsou opravdu luxusní a zaslouží si pozornost. Příroda má bohatou škálu barev a odstínů, a ty je umíš bezvadně vyhmátnout.

    OdpovědětVymazat
  2. Listy jsou krásně barevné. Díky, že jsi je sem dala.

    OdpovědětVymazat
  3. Úplně tě chápu, ty podzimní barvy nejdou nefotit. Kdybych dnes neměla jinou akci, taky bych se určitě vydala ven, ale celé dopoledne jsem fotila ve škole, to jsem si nemohla nechat ujít. Tak přírodu až zase zítra, doufám, že sluníčko nám vydrží.

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné barvy podzimu. Typicky babí léto.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....