25 srpna 2012

Kapkové....


15 komentářů:

  1. Jsi čím dál tím lepší.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné a úplne souhlasím s Helenou.

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: No objevuji stále nové a nové možnosti v těhle "umělečtějších" úpravách. To jsem našla dneska ten rozloženej obraz. Jedna firma na FB takhle nabízí dělaný obrazy na zeď a vypadaj úžasně.....

    OdpovědětVymazat
  4. Vendy, to je fakt umělecké dílo, obzvlášť ta druhá úprava se mi líbí. Těším se, co dalšího předvedeš, začínám na tom být závislá!   

    OdpovědětVymazat
  5. Ty obrazy znám, jsou pěkně drahý

    OdpovědětVymazat
  6. [4]: Hm, asi jsem si na sebe upletla bič....

    OdpovědětVymazat
  7. [5]: Teď přemýšlím že si to nechám vytisknout na plotru. Pokud by to šlo.....nejdřív bych musela vyzkoušet jak to vypadá na A3 jestli se to nějak nerosejpá a pak to zkusit postupně zvětšovat. To až bude muž zase opravovat nějakou barevnou kopíru na větší formát....

    OdpovědětVymazat
  8. To je hezké, ta druhá fotka. Dovedu si takový obraz představit v interieru na zdi.

    OdpovědětVymazat
  9. zelenykavalir26/8/12 19:52

    To je super, velice se ti to padařilo

    OdpovědětVymazat
  10. Moc pěkné... Tyhle úpravy sice vůbec nejsou můj koníček, ale ráda koukám když to dělá někdo jiný...

    OdpovědětVymazat
  11. [12]: No jo, jsem hračička, no když vidím něco nového co se mi pozdává tak to musím vyzkoušet.

    OdpovědětVymazat
  12. Vendy, v čem jsi udělala tu druhou? V picmonkey? Vypadá to fantasticky, tohle by šlo přetisknout na fotoobraz.

    OdpovědětVymazat
  13. [14]: Ta druhá je v Loonapix. Rámečky> Ostatní a tam je hned n první stránce. No nějak přemýšlím jak to udělat taky b se mi to líbilo.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....