21 srpna 2012

Hádej, hádej hadači...

A zase jedna hádanka, co že jsem to vlastně vyfotila...není to žádný architektonický detail ze zámku v Průhonicích i když tam jich bylo hodně a krásných, a možná by se dalo říct, že stavitelé gotických katedrál a kostelů by si z něj mohli vzít mustr. Je to ale dílo matičky přírody, která také dokáže divy i divné věci....
Jsem zvědavá jestli se někdo přiblíží pravdě....

11 komentářů:

  1. Tohle by mohl být detail šišky

    OdpovědětVymazat
  2. Dubova kora. Tak ...

    OdpovědětVymazat
  3. Nějaká houba, co roste na stromě.

    OdpovědětVymazat
  4. Zlato, tohle neuhádnu, ani kdybys mě škrtila.

    OdpovědětVymazat
  5. Fakt ot vypadá, jako šiška. Něco od dřeva to bude zcela jistě

    OdpovědětVymazat
  6. Ještě vás nechám hádat, zatím se přiblížila Mengano....s tím od dřeva

    OdpovědětVymazat
  7. Lámu si hlavu a nechci vypadat jako úplně blbá blondýna - napadá mě, že je to vyschlé dřevo, na kterém vystopupily letorosty.

    OdpovědětVymazat
  8. Dřevo napadené červotočem a dřevomorkou.

    OdpovědětVymazat
  9. Mně to připadá jako ztrouchnivělé dřevo porostlé nějakou plísní nebo houbou.

    OdpovědětVymazat
  10. Tak jsem si myslela, jak nejsem s hádankami originální a ejhle ty už jsi začala dávno. Typuju smrkovou šišku.Ale zase mě mate i barva. nebude to nějaký lišejník ?

    OdpovědětVymazat
  11. [10]: Ty hádanky jsou většinou výsledek zběsilého focení a tím pádem vzniku fotek z ranku nic moc nápad. A tak z nich udělám hádanku, a ejhle! Zábava je na světě....Ale výsledek už tu je o kousek dál, tak se mrkni....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....