01 června 2012

Bílá....

Ne, nebojte se, už další verše. Bílá je barva peří které už konečně náš papoušek ze sebe přestal alespoň doufám už definitivně rvát a začíná vypadat jak papoušek kakadu a ne jak vypelichané kuře. Jedině ještě
kdyby si přestal okusovat pera na ocase a křídlech a jsem navýsost spokojená.







7 komentářů:

  1. Pěkný papoušek , umí mluvit  ?

    OdpovědětVymazat
  2. Umí, ale o dost míň než žako....tenhle je odborník na skřeky evokující blázny v tom nejhorším stádiu šílenství   

    OdpovědětVymazat
  3. Papoušek je nádhernej. Skřeky by mě asi pěkně vytáčely (stačí mi andulka, která ale teď jen roztomile povídá a nekřičí).

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherný opeřenec - krásné detaily, pěkné fotky...   

    OdpovědětVymazat
  5. [3]: Vendy to je ještě starej dobrej Picnik, ale teď se to dá i v těch přidanejch efektech v Picase i když už třeba ne tak pěkně. Jmenuje se to Fokal zoom, takže je možný že by se dalo na to narazit i v jiných editorech.....v Picase je to ohnisková lupa.

    OdpovědětVymazat
  6. [4]: On se dá báječně fotit, nemusím se bát že by po mě vystartoval, rád se mazlí a miluje kontakt s rukou. Žakouš je v tomhle směru o dost záludnější. Mám tu i video jak si vykračuje po zahradě.

    OdpovědětVymazat
  7. [5]: Aha, právě něco podobného jsem viděla v Picnicu, ale ten už teď nefunguje, tak jsem myslela, že s objevila další šikovnej editor.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....