28 května 2012

Potkal jsem svůj sen....obrázkově

Přidávám ještě pár fotek, nejsou to fotky focené, ale z natočených videí, protože jak jsem se již zmínila, pan Havelka nemá rád focení při koncertu, ale jelikož jsme seděli až úplně vzadu dalo se natáčet. Tudíž fotky nejsou úplně kvalitní, ale to tentokrát nejsou žádné. Holt mám ještě mezery a mám se co učit. Jenže zase na to, že bylo osvětlené jen jeviště to dopadlo vcelku dívatelně a i aktéři jsou rozpoznatelní....



Klarinet: pan Jordánek


Zpěv: pan Havelka, pan Tříska Jan, pan Krása Michal (můj kamarád a vynikající přítel)


Trumpeta: pan Michal Krása


Tenorsaxofon: pan Tříska Jan


V akci pan Havelka...




Další fotky jsou možné shlédnout v Dandíkově galerii č.10

3 komentáře:

  1. [1]: Já vlastně díky několika dost důležitým lidem v mém životě přišla swingu nachuť. Začalo to starými filmy a písničkami v nich, až k seznámení s tím mým kamarádem který bydlel u nás na sídlišti, čímž jsem nejen už definitivně tomuto žánru propadla, když jsem od něj byla a jsem ,zásobená cédy, a navíc vzniklo přátelství které drží dodnes, i když já jsem už 200 kilometrů daleko. Ale vídáme se takto na koncertech když přijedou sem nebo do okolí, či někdy když zůstávám přes týden v Praze a on zrovna není na šňůře, nebo nezkouší nový program.

    OdpovědětVymazat
  2. Taky znám jednoho Michala Krásu,ale ten vypadá úplne jinak! Urcite jsi mela krásný vecer!

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....