12 května 2012

Další květinkové....

Jak jsem slíbila, budou ještě následovat další květinková fota ze včerejška....
Dneska by se už tak dobře nefotilo, od rána prší a fouká vítr.
A to jsme večer seděli až do půl druhé u ohně v altánku v tričkách s krátkým rukávem.













8 komentářů:

  1. [1]: Díky Týno....

    OdpovědětVymazat
  2. U nás to stejné v bledemodrém,ochladilo se o 20°C,ta fotka seríku je nádherná.A samozrejme i ty ostatní taky.

    OdpovědětVymazat
  3. Květinkové opojení. Nádherné fotky!

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné kytičkové fotky.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné kytky, Vendy, ta na první fotce má moc pěknou barvu a líbí se mi šeřík, ten se pěkně fotí.

    OdpovědětVymazat
  6. [7]: Ty skalničkové floxy jsou hrozně vděčné, dokáží strašně rychle udělat ohromný polštář nebo převis a jsou i pěkné. Mám v plánu jich právě pár zasázet do těch škvír v bylinkovníku. A pak tařičku, ta má taky různé barvy a rychle roste.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....