03 dubna 2012

Vodní prvky ve městě.....

Jedním, z podle mne, velmi podařeným kouskem je vybudování několika nových fontán a jiných vodních prvků ve městě na místech která prošla generální přestavbou a vznikla tak zajímavá místa k posezení. Několik z nich je přímo u terminálu, ať už je to točící se zeměkoule která se dá ovládat rukama, nebo skleněná stěna a od ní následující vodní schody. Já mám moc ráda vodu v architektuře a proto se mi tyto počiny moc líbí. A že nejsem sama je vidět i na fotkách. V létě v parných dnech je okolo zeměkoule vždycky spoustu dětí i dospělých kteří se manipulací s ní osvěžují.
A všechno je samozřejmě patřičně osvětlené a podsvětlené, ale to zase jindy....




3 komentáře:

  1. Jejda , jejda , co ti to dělá , jsem z toho volaký zmëtený. Nějak mi tady problikává , to je asi nějaká tvoje nová úprava .   

    OdpovědětVymazat
  2. Máte to u vás nádherné.

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Zkouška nových možností

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....