02 dubna 2012

Velikonoční strom....

Dala jsem se dneska do věšení barevných vajíček na stromek a přemýšlela jsem o tom, jak rychle se tenhle zvyk u nás rozšířil a zdomácněl. Každý rok střídám strom který takto zdobím, ale vždy dostatečně daleko od pazourů různých ichtylů, kteří mi tu z velkou radostí stále rozkrádají každou výzdobu. Už nemůžu dávat nic na schody, protože to zákonitě do dvou dnů zmizí, truhlíky na oknech už raději přivazuji a ostatní výzdobou se kochám vzadu na terase. Ať si všichni trhnou....
A taky mi u toho pěkně mrzly ruce. byla snad větší zima než když jsem dávala na terasu vánoční světlíška.

P.S. Letos mám ozdobený náš "pohřební" strom. Okolo něj v jeho stínu jsou uložené všechny naše micky, protože si po něm moc rády šplhaly, když s námi bývaly venku....


Nedalo mi to abych nepoužila něco co jsem objevila a co se mi docela líbí. A trochu si na zahradu přičarovala jezero...

8 komentářů:

  1. To tvoje jezero mně docela mate. Je mi jasné , že ti asi stromy nestojí takhle ve vodě , ale vodu to opravdu připomíná. Kdyby to bylo zasazené do nějakého přirozenějšího rámce , asi bych ti ten vtípek zbaštila i s navijákem .   

    OdpovědětVymazat
  2. Velikonoční strom se mi líbí, ale kombinace s rozvlněnou vodní hladinou je neodolatelná.

    OdpovědětVymazat
  3. Ten rozvlněný efekt je parádní, Vendy! Taky si občas ráda hraju s fotkama.

    OdpovědětVymazat
  4. Ten efekt (taky jsem ho dnes objevil) navozuje představu, jak věšet vejce na strom v holínkách nebo z pramice...

    OdpovědětVymazat
  5. [4]:Tak ono to kolikrát na jaře, když napadne hodně sněhu a taje skoro takhle vypadá jen místo pramice tu plovávaly kačeny....

    OdpovědětVymazat
  6. [6]: Teď si vyhrávám ještš s Picnikem, zdá se mi, že se tam objevují věci, které tam nebyly. Nebo jsem je vážně přehlédla? Dám pak malou výstavku upravených foteček...

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....