18 dubna 2012

Magnolie....

Konečně začaly kvést první odrůdy magnólie a to Magnolia stellata. Magnolie hvězdnatá, jak napovídá latinský název stellata (Stella - hvězda). Ale i když mají květy o něco méně choulostivé než klasická Magnolia x soulangeana tak jim dnešní ranní mráz ve spojení s včerejším deštěm popálil květy....já jsem si ji vypůjčila na fotografování od kamarádky tady které jsem odpoledne šla oholit kočindu která měla zadredovaný bříško aby se vůbec koťátka až se naroděj vůbec našla struky.... Ale že to byl boj! Tři jí držely a já holila. A stejně jsme to nezvládly úplně a nechtěly jsme kočindu nějak stresovat aby se něco nestalo.



10 komentářů:

  1. V Bochumi jsem se ještě k pověstnému stromu magnolií nedostal.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]:Tak to rychle naprav, už se na ní moc těším

    OdpovědětVymazat
  3. Květy magnolií jsou nádherné - doufejme, že nepřijde jestě mráz...   

    OdpovědětVymazat
  4. Martin V.19/4/12 15:32

    [2]: Mě se osvedčilo zabalit kočku do řučníku, aspoň přes přední packy. Ale získat si zpátky kočičí důvěru, to jde hooodně pomalu...

    OdpovědětVymazat
  5. [5]:Však taky byla v ručníku, hlavně hlavu, aby neviděla ten strojek....on je tichej tak jí neplašil zvuk, ale jak ho zmerčila už to brala po zdi pryč   

    OdpovědětVymazat
  6. Kočinky jsou neuvěřitelné bojovnice!

    OdpovědětVymazat
  7. Jak jsme dneska jeli sem na chatu, tak jsem koukala jak jsou po cestě pěkně chycený magnolie mrazem, jsou chudinky celý zrzavý .

    OdpovědětVymazat
  8. Magnolie mají překrásné květy, moc ráda bych si taky nějaké vyfotila, jenže ten můj mi nikde nechce zastavit!   

    OdpovědětVymazat
  9. Tak to znám, i když ne třeba kvůli focení . Já magnólie mám ráda od dětství, je to takové znamení že už je jaro za dveřmi a pak sakury....to je taky nádhera když kvetou

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....