07 března 2012

Ještě něco ze včera....

Včera jsem seděla jen malou chvilku venku na terase, protože bylo pěkně studeno a i když svítilo sluníčko ostošest, přece jen o nebylo nic moc...a jak svítilo, tak se opíralo pěkně do loňských plodů které zbyly po květech ibišků. Některé se rozprostřely do malých hvězdiček a vrabčáci z nich povybírali všechna semínka.....



A když jsem dneska nakoukla k sousedům za plot a ejhle, ony se tam už klubou sněženky....

9 komentářů:

  1. Ty se klubou krásně - ty sněženky.-:) Pravda, taky se mi dneska zdálo chladněji když jsem šla z práce, ale snad to jaro už konečně příjde?-:(

    OdpovědětVymazat
  2. U nás už se taky klubou sněženky , jsou otužilé , ráno u nás bylo - 4.

    OdpovědětVymazat
  3. Ty první 2 fotky jsou super.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak už se pěkně "klube jaro".To je dobře. Dej prosím někde vlevo do těch rubrik odkaz,abych si mohla kliknout na ten projekt365. Dík...

    OdpovědětVymazat
  5. Já u první fotky hodně dlouho přemýšlela, co to je. Říkala jsem si, sakra, tohle přeci znám. No jasně, syrský ibišek. Mám jich několik a z těch otevřených tobolek se vysmenili a rostou nové rostlinky. Sněženky se mi vyklubaly už před Silvestrem.

    OdpovědětVymazat
  6. projekttristasedesatpet8/3/12 14:53

    [6]: Tady ne, tady se musí říct A sněží, a sněží, a sněží....furt . Sněženky bohužel nemám, za to tady bylo strašně moc bledulek, ale jak se skončilo s hospodářstvím a tím pádem sušením sena a začalo se drandit se sekačkou strašně ubyly. Tak už jsem vloni zahájila to, že kde je nejvíc bledulí zakázala jsem sekat. Alespoň ty dvě, tři první sekání. Tak uvidím, jaké to bude přinášet výsledky. Sněženky jsem si cibulky koupila už po dvakrát a nikdy mi nevylezly. Tak se kochám u sousedky Jinak už se zase děsně těším až budou kvést tady v tom údolí ty miliony bledulí, jak se tam vydáme zas podívat...

    OdpovědětVymazat
  7. Jaro se nám sice probouzí, ale sníh to dnes ráno ještě nevzdal.

    OdpovědětVymazat
  8. [8]: To určitě, tady padá pořád, neřád!!!!

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....