07 února 2012

Brno naposledy....už definitivně

Definitivně uzavírám kapitolu brněnské výstavy fotkami, které mi ještě dneska došly od Roba. Omlouvám se, že poněkud narcisisticky tam straším i já, ale nějak to nejde oddělit, Bobeš na jednu stranu a já do pryč....snad to zkousnete když tam jsou i jiní dandíci Usmívající se.





17 komentářů:

  1. Škoda, že jsou ty fotky tak zdálky , enmůžu si vychutnat ty načesané krasavce , špatně na to vidím.

    OdpovědětVymazat
  2. Škoda že naposled! Jsou tak pěkné, takové z tohoto prostředí tady na blogu nejsou vidět vůbec.-:( Moc vám to tam slušelo, tobě i pejskovi.

    OdpovědětVymazat
  3. Neboj, zase bude výstava, sice až v dubnu, ale pak to pojede. Opole, Letňany, možná Salcburk, Nitra, Brno (podle toho jak bude Bobeš v srsti) pak prázdniny a zase v září....ještě si užij, jejdy až, až....jen už budu mít, snad krom toho Brna o fotografa míň.

    OdpovědětVymazat
  4. Připadá mi legrační, jak jim držíte ocas.

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: Svrbí mne jazyk na jednu odpověď, ale raději ne . Kdo je má vycepované tak, že ten ocásek drží sami jak mají nemusí, my ostatní musíme. A někdy je to dost práce, Bobeš se strašně brání a na ocásek si moc rád sahat nedá....

    OdpovědětVymazat
  6. Jak se vlastně Bobeš jmenuje doopravdy. Bobeš mu asi říkáte jen doma. Tihle papíroví a výstavní psi mají svá " šlechtická " jména . Něco jako Bob von ...

    OdpovědětVymazat
  7. Která Ty jsi ta načesaná krasavice? A šlechtické tituly? Jako třeba Hele, na! Von Dráčková? Takhle bych svý čuby nepojmenoval...

    OdpovědětVymazat
  8. Pěkné fotky. Sluší vám to, oběma.

    OdpovědětVymazat
  9. Moc hezké fotky, stejně tak jako předchozí.

    OdpovědětVymazat
  10. [7]:Já? Ta co tam nejvíc na těch fotkách straší s tím pepřákem (psem, ne sprejem )

    OdpovědětVymazat
  11. [9]: Jo taky když jsem viděla ten Bobešův rodokmen a kocourů tak jsem si kladla otázku jestli jim můžu vůbec tykat . A vždycky mne ohromně pobaví někdo odsud ze vsi když se mě zeptá na Bobeše: A to máš z útulku? Už jim to nevyvracím.....

    OdpovědětVymazat
  12. [11]: Tak tomu rozumím. Dcera měla z předchozím přítelem beaucerona, který měl holandské předky a bratr ze stejného vrhu byl na hradě Šternberk. Jmenoval se Cerberos .. a dál nevím. Všichni jsme mu říkali Kerbísku. Ráda na něj vzpomínám, byl to báječný pes, který budil obrovský respekt.

    OdpovědětVymazat
  13. Na tvůj dotaz: Proměny jsou vyrobeny v programu JASC ANIMATON SHOP 3. Stručný popis: V horní liště zadat Effects a zvolit: Insert Image Transition. Otevře se tabulka a zde zadat další efekt: Fade - OK. Zvolit časování a uložit. Přeju úspěch.

    OdpovědětVymazat
  14. Ti pejsci,jsou jako plyšáci-moc se mě líbí...

    OdpovědětVymazat
  15. [14]: Tak to je dost divný, ještě jsem nepotkala chlapa kterýmu by to vadilo

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....