14 ledna 2012

Na polích foukalo......

....a foukalo. Sníh se přesýpal z jednoho konce pole na druhý. Ze zatažené oblohy se co chvíli začaly sypat vločky a mezi mraky se utvořila díra z které tu a tam vykoukl sluneční paprsek.

Zimní přehrada. Další z jejích podob v jednotlivých ročních obdobích.







5 komentářů:

  1. To vykukující sluníčko pod těmi mraky je tááák romantické. Moc krásné fotky Vendy jsi šikula.

    OdpovědětVymazat
  2. Ta první fotka je moc hezká.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné zimní fotky. Měla jsem hlídací víkend a vůbec se k ničemu nedostala. S holčičkama jsme v sobotu byli ve Hvězdě, tam jsem si na tebe vzpoměla. Já ani ještě nestihla stáhnout sobotní fotky.

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Dneska nádherně svítí sluníčko, tak přemýšlím, že se seberu a půjdu sama nebo jen s Bakem na procházku. Ti dva jsou vždycky samá bambule a nerada bych aby mě nastydli.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....