01 října 2011

Zoo nebo hospodářství.....

Pokaždé když ke kamarádovi přijedem, připadám si jak v Zookoutku. Ovečky, kachny, husy... většinou vždy něco přibude, jako poslední teď včelky. Jen čekám kdy na mne příště vybafne třeba pštros, už o něm byla taky řeč.....







Ovečka na následujícím obrázku je shodou okolností moje jmenovkyně, taky se jmenuje Vendula...jen jí chudinku nečeká nic dobrého, bude asi sežrána....


Samozřejmě že všechna zvířátka mají svá jména. Ovečky se jmenují Ludmila, Miluna, Vendula a beránek je Milouš. Mladé zatím jména nemají protože půjdou k novým majitelům. Kachny jsou Timur a jeho parta a husy (Husa labutí) jsou Radúz a MahulenaSmějící se. Pokud se vám zdají ovečky nějaké malé, tak to je správně, je to plemeno nejmenších ovcí. Ale tyhle ještě nejsou ty úplně správně malé, ale kamarád už je má objednané....


2 komentáře:

  1. Nádherné fotky, krásné hospodářství. A jména mě rozesmála: prý Timur a jeho parta.

    OdpovědětVymazat
  2. Jo, kamarád je vtipálek .To vidíš na tom že jednu ovci pojmenoval po mně....jen nevím co tím básník chtěl říct...zvlášť když by měla bejt sežraná!

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....