02 října 2011

Je krásně, tak hurá do lesa.....

Tak jsem se nějak namlsala tím množstvím hub na jihu, takže mi to nedalo a vyrazili jsme taky. Jenže zatímco na jihu jsme o houby přímo zakopávali, tady není v lese ani ň. Sucho, sucho, sucho.... Za to ale začínají chytat červené duby tu správnou barvu....některé jsou ještě zelené, ale některé se už zbarvují do podzimních barev.....


Ten trs trávy se mi zalíbil a chtěla jsem si ho vyfotit samotný. Ale zalíbil se i Bobešovi tak se k němu přitulil.....
A pak se natáhl aby si odpočinul...

3 komentáře:

  1. Rádi soutěžíte ? Oblíbili jste si kosmetiku Oriflame ? Nyní máte možnost vyhrát !

    OdpovědětVymazat
  2. Hezké,u nás se už vybarvuje divoké víno a obloha modrá bez mráčku,už se těším až se vybarví javory,zatím nic.Včera jsem dokonce viděla jeden kaštan s přirozeně žlutými listy,zázrak,už jsem skoro nevěděla jak to vypadá,ve městě mají všechny tu nemoc,že listí hnědne a opadá už v srpnu.

    OdpovědětVymazat
  3. Zátiší s trávou a Bobešem je moc pěkné.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....